Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

koopmans-cube

• koopmans

dat cube kunnen ze wel weg laten.

zag gisteren dat er nog steeds op eigen fietsen rond gereden wordt.

bijna mei, en nog niks geleverd. goed geregeld daar.

• Dotti

Denk je dat Henk Koopmans daar zelf blij mee is? Die man doet zoveel voor de wielersport, en biedt die jongens een kans om mooie koersen te rijden. En hij had ook graag gezien dat de fietsen zoals afgesproken begin januari geleverd worden.

Natuurlijk is het voor iedereen vervelend als materiaal laat of zelfs helemaal niet geleverd wordt. Maar waarom zo een negatieve reactie? Ik ken toevallig een aantal jongens die daar rijden redelijk goed, en die heb er er nog nooit over horen klagen.

Verder zou je als je ooit in Limburg gaat trainen, en een hotel zoekt prima bij Henk in Slenaken terecht kunnen. Wedden dat je geen spijt gaat krijgen!

Waarom wordt hier elke LSE ploeg zowat elke week negatief belicht? Als ik jong was en ik kreeg die kans om bij een mooie ploeg te komen zou ik die met beide handen aangrijpen. En natuurlijk moeten dingen goed geregeld zijn, en is het belangrijk dat je je materiaal en programma op tijd weet. Maar ze hier nutteloos afzeiken slaat echt nergens op.

• Diazz

en zo is t maar net Dotti

niet zo negatief mensen

• insider

BE stapt over op een ander, niet nader te noemen, fietsenmerk. Cube komt de afspraken niet na..

• koopmans

wat is jou probleem dotti ???

ik zeik niemand af,alleen maar aangeven dat cube afspraken niet na komt. volgens mij staat er niks negatiefs over koopmans.

• Rudy Tek

Ik vond de strekking van je verhaal ook erg positief koopmans.

In mijn beleving straalt je bijdrage alleen maar lof, hulde en andere goede dingen uit over de voormalige B&E ploeg. Maar ik kan het verkeerd interpreteren natuurlijk. Vertel er eens wat meer over? Ik ben benieuwd naar je verhaal. Heb je ook persoonlijke anekdotes? Die vind ik altijd het leukst namelijk.

• koopmans

oei,een beetje veel gefrusteerde mensen hier op het forum.

er mag best wat gezegt worden over de bijdrage (of juist niet) van cube naar dit team.

door al het goede dat koopmans probeerd te doen,is het een negatieve bijdrage van cube om deze jongens niet optimaal te laten presteren.

wil niet zeggen dat ze nu op rotzooi rond rijden,maar bijdrage aan moraal is het ook niet.

plus,puntje uitstraling is nu ook niet echt wat koopmans verdiend,

(beter zo ?)

• MarcoPolo

Ik zou de ‘d’s' en de ‘t’s' zo her en der omwisselen (wel de goede hè). Dan wordt het al een stuk positiever.

• Detlef

“Ik ken toevallig een aantal jongens die daar rijden redelijk goed, en die heb er er nog nooit over horen klagen.”

Dan ken je andere jongens dan ik denk ik…? Niemand klaagt over Koopmans hoor, maar met Cube is inmiddels iedereen wel klaar.

• afwachten

buiten gefrusteerde, nog mieren…..s ook hier.

jongens,nogmaals,niks negatiefs over koopmans. wel over cube die de afspraken niet nakomt of was het nakomd of mischien nakomdt ????