Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Parcours Ronde van Overijssel

• Akkefietje

Aanstaande zaterdag is het weer Ronde van Overijssel. Het wordt denk ik een schitterende koers met (sub)toppers (van Hummel, Lowik, Theo Bos, Hoogerland, Chaigneau, Lieuwe Westra, etc.) en oudgedienden (Frank Vandenbroecke, Benoit Joachim) die hun dagen bij een continentaal team aan het slijten zijn.

Imagine.. VDB in Rijssen..:))

Hier in ieder geval het parcours:

http://www.rondevanoverijssel.nl/files/route%202009%20afstandmeten.nl.jpg

• Akkefietje

Interessante doorsteekpunten volgens de organisatie:

- De brug van Bornerbroek (kilometer 9)

- Spoorwegovergang Zenderen (kilometer 14)

- De Tankenberg (kilometer 38)

- De Kuiperberg (kilometer 54)

- Kasseistroken in de Hel van het Oosten (kilometer 85)

- De Verzorging (kilometer 106)

- De Apenberg (kilometer 179)

- Finish in Rijssen (kilometer 202)

De sfeer vooraf bij het Parkgebouw in Rijssen wil ik daar ook aan toevoegen. Leuk om even met Hennie Kuiper op de foto te gaan enzo.

• Sanchez

Jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn! Mooi deelnemersveld, ben benieuwd of Bos kan bevestigen in deze wedstrijd.

• Ottie

Marco ? ;-)

• Catena

Jan ;)

• Akkefietje

Ja wie weet wie welke Bos.. haha:)

Wat wel zo is, dat bij Van Vliet de laatste drie winnaars rijden (waaronder Marco), tegenover de prestaties van de Rabobank in de RvO gezien, zal Sanchez het hier ook over Marco Bos kunnen hebben.

Maar laten we niet flauw doen, ik denk dat hij Theo Bos op het oog heeft.

• henk

Doet Löwik ook mee?

• Akkefietje

Hij is kopman bij Vacansoleil

• johan

Op de website van Löwik staat deze wedstrijd niet in zijn agenda en op de website van Vacansoleil is de opstelling ook nog niet bekend (zoals gebruikelijk pas laat bekendgemaakt). Ik denk niet dat Löwik deze ronde gaat fietsen, maar eerder in Frankfurt gaat starten.

• Rudy Tek

Allebei misschien. (Henninger Turm en Overijssel?)

De drie laatste winnaars rijden bij Piels trouwens.