Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rabo heeft miljoenen afkoopsom betaalt aan thomas dekker??

• arend appelberg

hij heeft een huis in lucca, monaco, porsche en afgelopen maand kocht hij nog een villa zonder hypotheek in belgie en een ferrari erbij(alles zonder lening). ik denk dat knebel vorig jaar diep in de buidel heeft moeten tasten om thomas z'n mond te laten houden. wat denken jullie??

vorig jaar wilde men namelijk hushovd halen alleen was hij te duur. ik snap nu wel waarom

• Proost!

Zo'n Ferrari kost in België, net als een villa, natuurlijk ook niet zoveel. Ik denk eigenlijk dat ze nog een reservering hebben gedaan voor een schadevergoeding voor Rasmussen.

• Kraus

Voor Cancellara boden ze vorig jaar ook meer dan een miljoen. Dus aan geldgebrek ligt het niet denk ik.

• snormans

Wat denk je dat dekker de afgelopen jaren wel niet verdient heeft, bij rabo, wedstrijd premies en eigen schnabbels. Genoeg om dat allemaal bij elkaar te kopen hoor, no problemo. en van die afkoop som heeft hij natuurlijk zeker wel een ferrari kunnen kopen maar miljoenen, nee dat denk ik niet.

• arend appelberg

miljoenen is ook wat overdreven van mij. maar het moet toch best wel wat zijn.

• arend appelberg

maar jah wedstrijdpremies. ze wonnen nooit wat en voor een 4e plaats in lbl krijg je 4.000 euro gedeeld door 8. nou wat een vetpot!!!

• Mazter

Volgens de sport inkomens-100 was Dekker afgelopen jaar goed voor 1,25 miljoen. Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurdt is met de salarissen die de afegelopen jaren is vrijgekomen na het vertrek van E.Dekker (1 milj.), Boogerd (1.5 milj), Rasmussen (8 ton) en T.Dekker (1,25 milj.) aangezien er bijna niks voor is teruggekomen. Flecha, Freire, Menchov en Gesink zullen wss wel een verbeterde contract hebben gekregen, maar wat is er bijv gebeurd met de 2 miljoen die ze Cancellara wilde aanbieden? Hangt die nu ergens in het luchtledige of zijn Nuyens/Garate nou zulke grootverdieners.

• volger

Wel verkeerde aankopen nyens en garate

• Franky

Helemaal met je eens Arend. Als wielrenner kun je echt nergens anders meer geld verdienen als bij Rabobank. Voorbeelden genoeg. En wanneer ze daar nu eens eindelijk zakelijk zouden snijden in hun snoeihoge overhead is het aantrekken van Cancelara, Schlecks, Boasson Hagen geen enkel probleem.

Maar dat vereist een cultuuromslag in ambtelijk denken en dat zie ik daar niet gebeuren…….(Ben benieuwd hoelang dit bericht op het door Rabobank

gesponsorde- en dus gecontroleerde prikbord stand houdt).

• DmB

Vooral die laatste zin doet het 'm….:?