Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boogerd vs. Postbode

• apenzoon

Hij blijft heerlijk. :)

http://cyclingflix.com/video/index.php/videodirectlink/the-best-climber-of-the-world.html

• Eddy's Merk

Een klassieker :)

'Geef die man een contract joh'

• henk

Schitterend!

• Ruud

In 2002 reden we met de toenmalige districtselectie Zuid-Oost Sibbe-Grubbe omhoog. Met Bellemakers, Alloo, van Leijen en nog een paar serieuse gasten deden we een extra lusje. Ineens hoor ik vanuit de auto in mijn oortje “niet omkijken”. Natuurlijk doe ik dat wel en tot mijn stomme verbazing zie ik dat een postbode zijn karretje aangehaakt heeft en bovendien geen enkele indruk maakt los te moeten laten.

Nu ik dit filmpje zie, schaam ik me niet meer ;-)

• snormans

Wat een held. ff met de rabo's de cauberg op rijden met fietstassen vol post. Geweldig!

• Toni

5 dagen in de week door weer en wind met volle fietstassen die Cauberg op rijden. Beter klimtraining bestaat er niet….

• Sander

Blijft geweldig, die kop van Michael als hij de camera inkijkt :D

• Oudesluis Dronken Thuis

Zo is Coppi ook begonnen, maar dan ook nog met een bakfiets

• krabber

..in het verleden zijn er meer goede wielrenners begonnen als postbode en andersom.

Hassink was er één. Fons ook.

Wie kent er meer?

• apenzoon

Raymond van Barneveld!

Je ziet Boogerd op een gegeven moment expres van hem wegkijken omdat hij zich schaamt. :D