Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hooge Enk

• Hans

Kunnen we vanavond weer een heel IJsselstreek peloton verwachten in Hooge Enk? Of is Broekhuizen de torenhoge favoriet?

• Thierry le Brun

ik draaide niet eens mee die dag en werd er al afgepierd…..

• Damsteen

ach ja, koning wilbert is gewoon dè zomeravondcoureur van 2009 - daar kan je niet omheen (ook niet in de sprint :-))

• Thierry le Brun

als het weer zo blijft ga ik thuis maar ;ns kijken of m'n nieuwe dakkapel niet lekt..

• Herogewier

er valt hier nog een enkele drup, maar de moeite van het vermeleden niet waard :)

En 2 jaar geleden maakte het volgens mij niet uit of je wel of niet overnam, het waaide zo hard, dat het gewoon ieder voor zich was.

We zullen het weer zien vanavond, allemaal niet te lang kleppen bij de inschrijving dat we wel op tijd kunnen starten. Na afloop mag je allemaal weer lekker bij kleppen. En een beetje opletten want mc Ewen is nog steeds op zoek naar de eigenaar van een kruk die door zijn voorwiel lag in Schoten en de eigenaar schijnt vanavond ook weer in de buurt te zijn…

• c'est moi

We gaan voor Bert Jan :D Groot spandoek erbij:P

• Gerrit

Wat een zielige reactie weer… Het is een trainingskoers. Je zult zelf wel de sterren van de hemel rijden?!

Volgens kwam hij toen net terug van zware val bij de Ster. Iets met de knie.

Vorig jaar reed hij een enkele ZAC maar had geen licentie meer.

Dit jaar opnieuw een licentie bij de amateurs met een nieuw wielerploegje…

• Damsteen

Gerrit kent de details.. een èchte fan :)

• Herogewier

Team SiMFiz, waarmee ze ook een goed doel steunen. Stichting Kanker en sport. (overigens alle prijzen en premies gaan rechtstreeks naar dit doel)

En zoals ik de laatste tijd Wilbert zag fietsen heeft hij de lol terug in het fietsen en dat zie je ook in de uitslagen terug. Stoppen is mooi, maar wielrennen zit in je bloed en dan op zo'n manier de lol terug krijgen en er een goed doel mee steunen kan ik wel waarderen. Dat iemand terug komt op een besluit om niet meer te koersen kan ik ook alleen maar snappen, want dat wielerbloed krijg je er gewoon niet uit. Laat Wilbert maar knallen in de Zac, het kan wel training zijn en dat zal hij vast niet betwisten, maar iedereen wil altijd maar wat graag winnen !!

• Hans

En daarom verwacht ik Wilbert vanavond ook zeker weer in de top 3. En hoe het ook zij, ik heb gehoord van Hero dat er en geweldige kissmiss is…