Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hooge Enk

• Thierry le Brun

gewoon slim zijn en alleen bij start/finish op kop rijden?

• Rockracer

Neemt niet weg dat Julian ook veel kopwerk deed. Had niet verwacht dat de koplopers nog teruggepakt zouden worden.

• @work

Moet zeggen dat ik de samenwerking niet echt optimaal vond in de achtervolgende groep. Soms werd er zo hard doorgetrokken dat er gaten vielen. Julian heb ik het eerste deel van de wedstrijd niet gezien op kop. Later wel.

• Thierry le Brun

Theo hebben ze in Noord Holland ook alleen maar de laatste 100m op kop gezien.

• renner

kan wel merken dat je wel een fan van hem bent zeker vaak genoemd

ALS JE ZIJN KONT KUST NOEMT HIJ JOU OOK VAAK

maar dat doet hij dus al

• Leo

Heb geen speakers als fans. Ook niet veel hem als speaker gehad. Interesseerd mij ook niet veel of ik veel of niet genoemd wordt, gaat om mijn eigen prestatie in een wedstrijd.

Volgende keer moet je maar winnen dan, ben je wat minder gefrustreerd dat hij je niet noemt.

• herogewier

Als hij de speaker de hele tijd gevolgd heeft neem ik aan dat die relaxed aan de kant heeft gestaan en zich niet het snot voor de ogen heeft gefietst. Er waren er denk ik bij de fietsers niet veel die ook nog maar enige notie hadden van wat er verder om hen heen gebeurde :):)

• renner

je bent slecht van begrip zal wel aan je uitstraling liggen