Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Website Skil

• jodokes

Waarom word er op hun site niks geschreven over Luik-Bastenaken-Luik? Hebben ze daar niet gereden? Ik dacht toch echt dat ik ze op de deelnemerslijst zag staan? Of zijn de prestaties van Kenny Van Hummel in respectievelijk Arno Wallaard en Noord Holland misschien belangrijker dan de echte koersen waar ze volgens trainer, mental coach en ploegleider Merijn Zeeman naar toe zouden werken? Dat stond namelijk in een intervieuw met hem een dag na het Groene Hart waar niemand van hun mee zat in de eerste waaier toen en werd dit namelijk als excuses gebruikt.

http://www.bndestem.nl/sport/sportalgemeen/4831540/Wielerploeg-van-Skil-bewaart-rust.ece

• Lampekap

He jodokes, je kunt beter met je eigen jodokes gaan spelen in plaats van zo,n posting starten die nergens toe doet

• jodokes

Ik stel gewoon een vraag Lampekap, meer niet. Als je geen fatsoenlijk antwoord kan geven zeg dan liever niks.

• Impressed

bwah beetje stemmingmakerij is het wel van Jodokes. Van de andere kant vind ik dat mensen afgerekend moeten worden op uitspraken en resultaten. Of dit nu een politicus of manager is. Ik denk dat grootheidswaanzin een gemaakte fout is. Jezelf tegoed vinden voor Groene Hart en vervolgens collectief teleurstellen in alles dat klassieker heet.

Als een politicus voor de JSF kiest en die doet het slechter als het concurrende gevechtstoestel dan worden er ook vragen gesteld.

• henk

Hivert werd toch 77e in Luik! 41e in Huy, en Hupond werd toch mooi 80e in de Goldrace!

• Andere Peter

Ik vind het volkomen normaal gedrag om 2 dagen na LBL hun website na te speuren op zoek naar het belangwekkende verhaal van Skil over LBL. Dat doen we toch allemaal?

• Rudy Tek

Dan zou het onder het kopje nieuws moeten staan, ik snap wel dat de afgelopen editie van LBL niet echt nieuwswaardig was voor hun site en daarom niet vermeld wordt.

Overigens vind ik dat je best slecht mag rijden, zolang je bij het passeren van de streep maar hard op je stuur slaat. Dat heeft Van Hummel iig goed begrepen.

• Impressed

Rudy, hoeveel grappen kun je nog maken over Kevin van Hummel en op zijn stuur slaan?

Ik zou liever je mening lezen over de prestaties van de ploeg en uitspraken van ploegleider/topcoach?

• PietvZ

Broertje van Kenny?

• krabber

ken ie kenny Rogers? of ben ie Benny Nijman?

goed coureurtje toch.