Verwijzing naar fout VK:
http://www.volkskrant.nl/sport/article1182912.ece/Van_Hummel_vindt_zijn_tweede_plek_normaal
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWas de tweede en tevens laatse keer. Als een grap echt heel leuk is mag je hem twee keer maken vind ik. Bovendien heet de beste jongen Kenny. Is een beetje ontstaan omdat ik en enkelen met mij het opmerkelijk vonden dat hij nogal verbouwereerd leek na zijn tweede plaats achter Petacchi in Schoten, hetgeen mij toch een hoogtepunt in zijn carriere leek?
Mijn mening over de prestaties van de ploeg: zeldzaam beroerd. Vraag me toch serieus af wat daar aan de hand is.
Dat schrijf ik toch Bob?
Erg knap, vooral zijn podiumplek in Schoten. Daarom vond ik het vreemd dat hij zo teleurgesteld was, terwijl mij dat nergens voor nodig leek in zo'n koers en zo'n veld.
In de klassiekers hebben ze het verder niet zo best gedaan helaas. Beetje jammer alleen dat daar dan gelijk weer een schuldige voor aangewezen moet worden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?