Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Armstrong wel naar Mexico ...

• Lucas

Het kan nog veel erger Toni..

Ik mag van mijn werkgever al niet meer naar het gehele Amerikaanse continent (!), Spanje en G-B reizen (zakelijk). Daar zal Duitsland morgen wel bij komen..

• JW

Dat lijkt me een nuttig stukje verduidelijking. Ik had het ergens (Radsportnews.com) wat anders gelezen. BMC was er in elk geval vanuit gegaan dat ze (met toestemming UCI) met 8 man mee mochten doen. Hebben die dan zelf de fout gemaakt ?

• dj

Dat is me niet helemaal duidelijk geworden. Ik denk dat BMC oorspronkelijk wel als ploeg dispensatie gekregen heeft, maar nu gelijkgeschakeld is met de renners van Astana. Dat de regel zo geinterpreteerd is dat individuele ProTour-renners wel mogen starten is een novum en mijns inziens slecht. Nu valt er nog een reden af om organisatoren te bewegen zich als UCI-koers te laten registreren. De UCI zou er ook goed aan doen om duidelijk te maken in welke gevallen dispensatie aan ploegen gegeven zou kunnen worden.

• Massimo

Jij mag sowieso het buitenland niet in wegens chronische leutergriep.

• Marco

Ze doen trouwens mee als De Sjonnies (die heb ik een paar jaar geleden nog eens op koninginnedag zien optreden …)

• JW

:D