Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rebellin beptrapt op CERA

• apenzoon

Is wel een eigen topic waard vind ik. :)

Hoe dan ook, waarom wordt dit nu pas bekend?

Ondertussen wint hij dus ten onrechte weer allemaal mooie wedstrijden…

• Stephan

Bron?!

• Eddy's Merk

Bron?

• Eddy's Merk

Bron Sporza

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/Olympia/090428_rebellin_cera

• chielberto

bron: tuttibicisport

• Turin

Heeft Andy Schleck de dubbel dan nu?

• Westvlaming

Erg,dat dit zo laat uitkomt !

• Zeijpie

Dit staat op NU.nl

LAUSANNE - De Italiaanse wielrenner Davide Rebellin (37) is tijdens de Olympische Spelen in Peking positief bevonden op bloeddoping. Dat meldt la Gazzetta dello Sport dinsdag op de website.

Rebellin, die zilver won bij de olympische wegwedstrijd achter de Spanjaard Samuel Sanchez, zou een van de zes olympische sporters zijn die dinsdag na nieuw onderzoek van de dopingmonsters door het Internationaal Olympisch Comité zijn betrapt op CERA, een epovariant.

Het IOC onderzocht in totaal 948 monsters voor een tweede keer. Dat leverde zeven positieve testen op, van zes atleten. Allen werden betrapt op CERA. Namen noemde het IOC niet.

Wel maakte het Italiaanse olympisch comité later bekend dat een van die sporters uit Italië afkomstig is. Om welke sporter het gaat, liet het CONI niet weten.

''Dit tweede onderzoek van de dopingmonsters van Peking is een duidelijk signaal. Het loont niet om te bedriegen. Bedriegers zien nu dat ze alsnog worden gepakt'', aldus Arne Ljungqvist, voorzitter van de medische commissie van het IOC.

© ANP

• Prr?

Net las ik dat het CONI dinsdag al heeft aangegeven dat er een Italiaan tussenzat.

Lekker geintje om hem nog even de Waalse pijl te laten winnen voor het bekend te maken,….

• Blueprint

Ik ben wel benieuwd of de namen van die vijf andere sporters ook nog genoemd gaan worden.