Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OS deel 2--> Schumacher

• gmaster Pcake

en daar is naam 2…..

tadaaaaaa

Schumacher!

• Ali w

Bron — Telesport

• Ander gehoor

> A. Schl… !!

• Massimo

woensdag 29 april 2009

Ook Schumacher betrapt op Spelen

HAMBURG - De Duitser Stefan Schumacher is de tweede wielrenner die tijdens de Olympische Spelen van 2008 betrapt is op het gebruik van CERA, de opvolger van het bloeddopingmiddel epo.

Dat heeft de Duitse wielerbond woensdag bevestigd. Eerder deze woensdag werd al bekend dat de Italiaan Davide Rebellin alsnog betrapt is op het gebruik van CERA tijdens ’Peking’.

De ontmaskering van Schumacher is geen verrassing, aangezien vorig jaar oktober bekend werd dat tijdens de Ronde van Frankrijk van 2008 (een maand voor de Spelen) bij hem ook al sporen van CERA zijn gevonden. De Duitser werd naar aanleiding van die positieve test door de internationale wielerfederatie UCI voor twee jaar geschorst. (ANP)

• Zeijpie

Ongeloofelijk wat een idioot. Zal hij blijven ontkennen? 2x positief op 2 verschillende evenementen, valt toch haast niet onderuit te komen?

• Rudy Tek

Ik wil dit eerst officieel bevestigd zien. Schumacher aan de dope? Dat gaat er bij mij niet in.

• Rudy Tek

Overigens zou je hieruit kunnen concluderen dat de CERA-testen toch waterdichter zijn dan algemeen aangenomen werd.

Anders zou het wel erg toevallig zijn dat vriend Schumi twee keer tegen de lamp loopt.

• Zeijpie

Is al bevestigd, volgens nu.nl zie hiernonder….

De Duitser Stefan Schumacher is de tweede wielrenner die tijdens de Spelen betrapt is op het gebruik van CERA. Dat heeft de Duitse wielerbond bevestigd.

• Jan

Ik ben blij dat het Schumacher is en niet een andere renner. Van hem was al bekend dat hij de boel besodemieterd heeft. 2 x betrapt is levenslang schorsen? Ik hoop het.

• Goozzer

Beetje overbodig.