Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OS deel 2--> Schumacher

• GeorgeBush

# Naam Nat. Ploeg Tijd PTN PT

1 Fabian Cancellara CSC 01u02'11''

2 Gustav Erik Larsson CSC op 0'33''

3 Levi Leipheimer AST op 1'10''

4 Alberto Contador Velasco AST op 1'18''

5 Cadel Evans SIL op 1'23''

6 Samuel Sánchez Gonzalez EUS op 2'26''

7 Svein Tuft SYM op 2'28''

8 Stef Clement BTL op 2'48''

9 Robert Gesink RAB op 2'51''

10 Steven Cummings BAR op 2'56''

11 David Zabriskie TSL op 3'06''

12 Stefan Schumacher GST op 3'13''

13 Vincenzo Nibali LIQ op 3'25''

14 Ryder Hesjedal TSL op 3'31''

15 Rein Taaramae COF op 3'36''

16 Vladimir Karpets GCE op 3'40''

17 Chris Anker Sørensen CSC op 3'43''

18 Denis Menchov RAB op 3'59''

Is ie toch mooi 12e geworden met Cera, dit geeft maar weer eens aan dat doping tussen de oren zit, anders had hij hier ook wel gewonnen.

• Arnold

Wat mij vooral opvalt is hoelang cera na gebruik blijkbaar opspoorbaar blijft.

Want het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij terwijl er bekend was dat tijdens de Tour Cera kon worden opgespoord, hij er gewoon mee door is gegaan richting de OS.

• arki

Ik dacht dat CERA nog een hele tijd na het gebruik terug te vinden is in het bloed. Misschien gaat het no om dezelfde kuur als tijdens de tour. Ik kan we niet voorstellen dat hij na de affaire Rico in de tour nog gewoon door is gegaan met CERA.

Verder had hij tijdens de OS erg veel last van de hitte. Daar helpt doping ook niet tegen.

• Sjors

Inderdaad. Maar zo lang opspoorbaar? Dat lijkt ietwat veel.

• Lucas

Volgens mij is er voor de Spelen juist verklaard dat er niet op CERA getest ging worden omdat dat nog niet op te sporen was (alleen met de test van het AFLD, maar daar deed het IOC geen zaken mee). Later is het AFLD met een nog betere test gekomen en daarmee is het IOC achteraf nog eens aan de slag gegaan (dacht ik tenminste).

• Rudy Tek

Zit doping tussen de oren?

Vandaar dat die urine-testen zo weinig resultaat opleveren.

• Sjors

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Schumacher

Dit is gewoon lachwekkend! Zijn hele carriére bestaat enkel uit dopinggeruchten. Echt waar!

• Arnold

Toevallig helpen doping als Epo ed wel om beter de hitte te verdragen!

• Prr?

Ik denk dat Arki gelijk heeft en dat het nog sporen van de tour waren. In dat geval kan hij beter één keer bekennen dan twee keer ontkennen, komt hij weg met 2 jaar ipv levenslang

• Lucas

Ik dacht juist dat het na 48 uur al niet meer op te sporen was, maar zeker weten doe ik het niet..