Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boogie's extreme

• Jorgen1982

Vorig jaar wilde ik al deelnemen aan deze toertocht, echter leek het mij te zwaar.

Nu kriebelt het wel bij mij om me in te schrijven, heeft iemand ervaring met vorig jaar en hoe zwaar is deze tocht nou echt.

De AGR gaat mij doorgaans prima af, moet alleen leren goed te eten en vooral te drinken tijdens het fietsen.

Kan ik met AGR in de benen en de nodige training deze koers aan ???

• Keuteberg

Natuurlijk kan je het dan aan. Het is alleen wat je zelf al zegt, je moet goed eten en drinken. Als je goed getrained hebt en op eigen tempo fietst, haal je het sowieso.

• De Kaasphone

Zeer leuke en goed te bereiden tocht met een loodzware finale. Erg de moeite waard, en een echte aanrader. Hopelijk hebben ze na het succes van vorig jaar niet besloten het deelnemeraantal te verdubbelen, vorig jaar was precies goed - overal kon ik gewoon doorfietsen, nergens oponthoud.

Gewoon goed eten, goed drinken en de eerste 150 kilometers niet te gek doen, dan kom je als getrainde wielrenner zeker op tijd voor de koffie met vlaai. Toptocht, zeker doen!

• De kaasphone

Hahaha @ mezelf. Ik heb honger, dat zal het zijn.

• Oege Hiddema

Een goed te BEREIDEN tocht, wat moet ik me daarbij voorstellen?

• Kev

Ik weet niet hoeveel km je wil gaan rijden, maar ik heb vorig jaar de 150 gereden, en dat is prima te doen. Ik had toen al dik een maand niet meer gekoers, op een rondje de week ervoor na, dus dan moet je voor jezelf maar kijken of dat gaat lukken. De hellinkjes van de 150 waren best goed te doen in België, maar ik had bijvoorbeeld de Redoute en de Haute Levee er niet bijzitten, al is laatsgenoemde ook best te doen, Redoute heb ik nog nooit gereden. En als de AGR je wel goed afgaat moeten de laatste 30km van Boogies Extreme ook goed te doen zijn, want die zijn nagenoeg hetzelfde.

• De Kaasploeg

Auteur: De kaasphone (84.241.215.—)

Datum: 30-04-2009 17:39

Hahaha @ mezelf. Ik heb honger, dat zal het zijn.

• Rory Bob

Uit 1982 en dan zo onzeker over een stukje fietsen? Ik denk dat je meer nodig hebt dan extra training.

Ga gewoon, dan kom je er vanzelf achter uit wat voor hout je bent gesneden.