Leuk verhaaltje jjozef, ware het niet dat van Scheuneman algemeen bekent is dat hij er weinig moeite voor deed. Dus om hem nu een sterk persoon te noemen…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk heb enorm respect voor gasten die wel volledig voor de sport kunnen leven, desnoods met een plaat voor de kop, maar ik kan me ook heel goed inleven in degenen die dat niet kunnen of dat niet willen. Ik zou het ook niet kunnen. heel jammer dat hij zoveel talent heeft, en daar niet mee doorgaat, maar het is nog altijd aan hemzelf om dat te beslissen, en als hij om welke reden dan ook geen zin heeft om zich daar volledig voor in te zetten, dan kan hij beter stoppen.
niets raars of vaags aan toch?
Dat hij stopt en voor zijn carriere kiest lijkt me echt en vooral zijn eigen zaak. Het enige wat ik vreemd vind is om dat zo midden in je seizoen te doen, waar je juist ook al hebt laten zien goed te zijn en een overwinning te pakken. Je hebt wel ook een team om je heen van mensen die ook al dan niet vrijwillig verschrikkelijk veel tijd en energie in deze gasten steken. Nu kennen wij de ins en outs niet en wellicht is het in goed overleg gebeurd, dus zal er ook geen probleem zijn.
Maar stoppen heeft natuurlijk consequenties voor een hele ploeg en doe dat dan ook vooral bij voorkeur gewoon aan het einde van je seizoen. Je hebt als renner ookgewoon een verantwoordelijkheid naar al die mensen in en om die ploeg.
Respecteer die man zijn keuze nu toch eens. Scheunemann werd hier aangekondigd als de zovvelste opvolger van Joop (is bij ons net hetzelfde met Lucien of Eddy hoor) en bracht niet wat er van hem (onrealistisch veel ???) verwacht werd.
Misschien vond hij het gewoon geen leuk beroep meer…wat doen jij en ik dan ?
Andere job zoeken, nou Niels ook…
Ik wens hem veel succes toe in zijn nieuwe loopbaan en hoop dat hij lang en gelukkig mag leven.
Niet dat het zo hoeft te zijn, maar ik kan mij inbeelden dat ook jongens als Dekker, Mollema en Gesink er genoeg van krijgen…
Waarschijnlijke reactie: Dekker wel, Mollema daar zegt men nog niks over, maar toch Robert niet…hij die op karnemelk rijdt….neen Robert niet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?