Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Eschborn-Frankfurt City Loop (Rund um den Henniger Turm)

• Toni

Het is in ieder geval zeer goed voor het Duitse wielrennen dat vandaag een Duitser gewonnen heeft. Duitsland probeert nu krampachtig uit een dal te komen en daar is nu weer een stap gemaakt. Het winnen van de op één na grootste klassieker van het land. Daarnaast is het voor Milram ook goed want die hadden ook nog niet zo veel gepresteerd dit jaar.

• PietvZ

“Wegmann is natuurlijk ook geen trage, maar hij wint echt niet 8 van de 10 keer de sprint van Kroon.”

Inderdaad, moet 9 van de 10 keer zijn.

• JW

Inderdaad. Er wordt veel gemopperd over Rabo, maar heel wat ploegen staan er veel slechter voor. Millram had een zege heel hard nodig.

Overigens kon Kroon een zege ook wel gebruiken. Nu is het weer een seizoen waarin hij sterk rijdt, maar overal net naast grijpt. En zo veel kansen krijg je niet. Dit zijn toch vooral de wedstrijden voor hem.

De kans dat hij eindelijk es mee mag naar de Tour lijkt ook klein, in het najaar is de kans op succes ook kleiner. Zijn jaar zit er dus alweer grotendeels op.

• ton duk

Met de 8e plek vandaag kunnen we (althans ik) HOOGERLAND wel uitroepen tot de NL-revelatie van het voorjaar !!!!!!

gr Ton DUK

• Bartje

Staan maar 44 man in de einduitslag, zonder Boom dus

• Massimo

Kroon heeft een heel goed voorjaar achter de rug. Mag nu even op vakantie om dan straks via de Vuelta (start in z'n eigen Drenthe) een super-WK te rijden. Ik heb er wel vertrouwen in. Ook in Parijs-Tours en Lombardije zie ik KK nog wel van voren.

• Keuteberg

Logisch Bartje, er was nog een lokaal circuit dat drie keer gedaan moest worden, en dat circuit was maar een paar kilometer lang. Ik denk dus dat het grote peloton uit koers is genomen.

• Bartje

Nederlandse beloften:

13. Jelle Posthuma - CYCLINGTEAM JO PIELS 00:30

29. Maurice de Bekker - CYCLINGTEAM JO PIELS 00:38

30. Tom Slagter - MIDI CENTER - RUITER WIELERTEAM z.t.

37. Mart van Blanken - CYCLINGTEAM JO PIELS 00:47

43. Dion Beukeboom - MIDI CENTER - RUITER WIELERTEAM 0:47

55. Arjen ten Dam - MIDI CENTER - RUITER WIELERTEAM 01:02

59. Tjeerd van Aurich - METEC CYCLING TEAM 01:06

• Roland

Weet je ook hoeveelste Marco Brus is geeindigd?

• Marcos

Toch wel mooi voor Kroon dat hij vorig jaar in deze koers wel Wegmann klopte. Dat was dus die ene keer :)