Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Eschborn-Frankfurt City Loop (Rund um den Henniger Turm)

• dj

Rare tikker. Als het zo door gaat is de laatste zin: “Een renner heeft gewonnen, vlak voor een andere renner.”

• derrick

Tot aan de nok toe vol die HELE ploeg! Zou geweerd moeten worden in alle koersen.

• derrick

Volgens mij wordt het de dag van Löwik.

• Blueprint

De Duitse TV heeft bedacht dat amateurs geen doping gebruiken, waardoor iedereen in een nationaal shirt moet koersen. Op die manier jaag je effectief de profploegen weg en de TV-zender heeft voldoende invloed op de organisatie gehad om dit erdoor te drukken. Gevolg is een zwaar gedevalueerde flutkoers, die niemand wil zien.

• Lucas

Ik ook niet Blueprint, die Duitsers zijn t.a.v. de wielersport knettergek geworden.

• Ali w

Gerdemann (Milram), Hermanns, Renders (Vlanderen) en Ackermann (Vorarlberg)

hebben een voorsprong van “1.20”

• Proost!

Ze hadden daar toch zo'n arts in dienst om te zorgen dat ze niet betrapt werden?

• Boris de Lowikfan

Gerdemann al vroeg voorin, te vroeg als je het mij vraagt.

Verder word het idd de dag van Gerben, misschien…hoop ik, ah toe..

Groet

• derrick

Die heeft elke ploeg tegenwoordig. Maar ook dat lulverhaal van de Schleckjes met die rekening van Fuentes etc. Tel daar Rijs bij op en ik gun ze de overwinning nooit meer. Als ik Kroon was zou ik nooit voor zo een besmette ploeg willen fietsen.

Het publiek (ook hier op het forum) is net als gelovigen uit de kerk welke maar niet willen geloven dat hun sprookje een groot nepverhaal is.

• Lucas

Waarom niet, deze koers lijkt me zeer geschikt voor hem en bovendien lijkt hij eindelijk weer in zijn vorm van voor zijn Rabotijd te komen.