Roy schoonderbeek snelste tijd bij de nieuwelingen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBij de junioren werd er niet gestayerd!
De ploegleiders reden er achter hier , in tegenstelling tot de nieuwelingen, waar de ploegleiders, voor zover er geen motoren ter beveiliging waren of organisatie die er voor reed met auto's, er voor mochten rijden. Maar voor zover bekend is er niet gestayerd!
Jury stond met diverse mensen in de koers, ook enkele ‘verdekt’ opgestelde juryleden, dus mocht er al iets gebeurd zijn, dan is dit zo goed als zeker gezien!
Vandaag weer mooie koersen met mooie ontknopingen! Winnaars tijdritten geen eindwinnaars!
Dat was een auto van een renner die de betreffende renner had ingehaald en deze auto haalde ook deze renner in om weer bij zijn eigen renner aan te sluiten op gepaste afstand! Kan ik me nog herinneren omdat ik op een punt zat waar renners elkaar soms al ingehaald hadden of inhaalden en dan is het even lastig foto's maken soms als de achterrijdende auto's ook die renners in moeten halen die door hun renner al is ingehaald…. snapt u het nog? ik wel :-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?