Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kevin klement wint proloog hoogeland

• henkie

Roy schoonderbeek snelste tijd bij de nieuwelingen

• crossertje

Al meer uitslagen ?

en duidelijkheid over de winnaar junioren ?

• chukie

allé dj klementino tis nie woar zeker?

• ehhhhhhh

tis ook nie woar ze

hij stond nie plat et woaren zenne bienen

• 53x11

Mwuahahah of niet, klement die een tijdrit wint. Wat een grap zeg. Maar het is 1 mei he, geen 1 april. Beetje late grap. hahaha

• jan janssen

wie kon er dit jaar weer het hardste achter de auto rijden, altijd het zelfde in hoogeland.

• Bas Dollevoet

Kelderman 2e Goozzer. Die jongen wordt steeds meer mijn nieuwe held

• Ottie

Bij de junioren werd er niet gestayerd!

De ploegleiders reden er achter hier , in tegenstelling tot de nieuwelingen, waar de ploegleiders, voor zover er geen motoren ter beveiliging waren of organisatie die er voor reed met auto's, er voor mochten rijden. Maar voor zover bekend is er niet gestayerd!

Jury stond met diverse mensen in de koers, ook enkele ‘verdekt’ opgestelde juryleden, dus mocht er al iets gebeurd zijn, dan is dit zo goed als zeker gezien!

Vandaag weer mooie koersen met mooie ontknopingen! Winnaars tijdritten geen eindwinnaars!

• jan janssen

op 1 van de foto's van ottie zie ik een renner naast de auto rijden,

wel altijd mooie foto's van ottie!! Ottie bedankt:)

• Ottie

Dat was een auto van een renner die de betreffende renner had ingehaald en deze auto haalde ook deze renner in om weer bij zijn eigen renner aan te sluiten op gepaste afstand! Kan ik me nog herinneren omdat ik op een punt zat waar renners elkaar soms al ingehaald hadden of inhaalden en dan is het even lastig foto's maken soms als de achterrijdende auto's ook die renners in moeten halen die door hun renner al is ingehaald…. snapt u het nog? ik wel :-)