Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ronde van Overijssel (1.2)

• ton duk

mijn kwartje zweeft nog op grote hoogte,massimo

leg 'm es uit aan me aub

gr Ton DUK

• Massimo

De klimmetjes zijn dezelfde als die in de prikmavera.

• ton duk

meer dan de stiefzoon aller wielerklassiekers ;)

gr Ton DUK

ps; Boris zit al op de rollers om editie2009 niet te hoeven missen,zeggen ze

• De Kaasploeg

Boris had voor zijn aanrijding meer trainingskilometers gemaakt dan de rest van het deelnemersveld bij elkaar. Ik moet die gasten van dat busje nog betalen trouwens.

• dirk de mol

kenny van hummel wint

• Art

1 - Van Hummel

2 - Baumann

3 - Bos

• Jan

De beheerder van de liveticker kende blijkbaar alleen Oosterlingen. Beetje eenzijdig verslag.

Jan

• Watje

Volgens mij waren de streekrenners ook erg actief, dus ligt niet aan diegene die de liveticker deed, denk ik

Vond de de liveticker van Noord-Holland en Overijssel beter dan eerdere tickers. Veel informatie, heb met plezier gelezen

Het is wel duidelijk dat er afspraakjes zijn gemaakt. Bos wint Noord-Holland en van Hummel in Overijssel vlakbij hun Skilhuisje

• Toni

Amerikaanse renner zwaargewond in Overijssel

zaterdag 02 mei 2009 | 16:21 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 02 mei 2009 | 17:58

RIJSSEN (ANP) - De Amerikaanse renner Wade Wolfenbarger is zaterdag bij een massale valpartij in de Ronde van Overijssel zwaargewond geraakt. De 21-jarige coureur van de ploeg Cinelli Down Under werd met zwaar hoofdletsel door een traumahelikopter naar een ziekenhuis in Enschede gebracht.

De valpartij gebeurde na zo'n 30 kilometer.

• supertoeter

Amerikaanse renner ligt in coma in het ziekenhuis van enschede dit liet koersdirecteur de rooy weten direct na de wedstrijd