Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Piet Rooyakkers

• Theo volger

Na lang wachten heeft Piet afgelopen week laten zien zich weer in de debatten te mengen. Hoewel ik supporter voor Theo Eltink zeg ik Piet naar de tour en minstens één keer winnaar van de prijs voor strijdlust!

• Hans

Theo Eltink is de meest kansloze renner van het peloton dit seizoen..

dus, doe maar piet naar de tour en theo eltink helemaal nergens meer laten starten

• Remco

Om een nieuwe discussie op gang te brengen… Met welke renners start Skil in de Tour de France 2009? Ik durf alvast te beginnen met Kenny van Hummel

• DutchSL

Goh, het wekelijkste Eltink afzeik topic is weer geopend.

Als je hem nergens meer laat starten is hij inderdaad kansloos, letterlijk.

Skil moet gewoon eind juni kijken welke renners vorm getoond hebben in de rondjes die ze gaan rijden ala Luxemburg en Ster Elektro. Als Eltink dan nog steeds op zijn huidige nivo zit zal hij heus niet meegenomen worden.

• Marco

Beppu, Hivert, Lemoine. En als er een Chinees een beetje niveau weet te halen die graag ook, dan is de commerciele ASO ook weer blij.

Piet Rooijakkers is vast een aardige vent maar echt veel progressie lijkt hij niet te maken, kan keurig 10e worden in de Eneco Tour. Maar ja, of we hem vanwege een laatste plaats in Frankfurt nou naar de Tour moeten sturen …

• Koos

als we dan toch gaan gokken vooruit dan een gokje

Hivert

Hupont

Lemoine

Beppu

van Hummel

timmer

Rooijakkers

Goessinen/Veelers

Wagner, Deroo ofzo

• Theo volger

Maar Piet probeert wel in de aanval te rijden en zorgt zo voor zendtijd! Want laten we eerlijk zijn, etappes winnen zit er waarschijnlijk niet in en want betekent een 8e plek in een massasprint?

• Blueprint

Misschien kunnen ze Rujano nog inhuren, die twee maanden bloedpaspoort haalt ie voor de Tour wel :)

• Goozzer

We zijn al bezig in de maand mei, dus zelfs dat zal nog lastig worden…

• Josef

Hivert

Hupont

Lemoine

Beppu

Veelers

Timmer

Goessinen

van Hummel