Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leipheimer wint Tour of the Gila, Armstrong 2e

• arend appelberg

lees cyclingnews.com verslag maar. lance and leipheimer vielen aan. zajicek counterede en reed ze eraf bergop.

• Sjors

Daar staat alleen maar; ‘The final stage was won by Fly V Australia’s Phil Zajicek, who was thrilled to defeat ProTour riders Armstrong and Leipheimer to the line after 170.2km and 2,780m of climbing.'

Waar haal jij dan die details vandaan?

'nce and leipheimer vielen aan. zajicek counterede en reed ze eraf bergop.'

• arend appelberg

ik zei lees het verslag op cyclingnews.com. daar staat het gewoon.

Zajicek sandwiched himself between Leipheimer and Armstrong and patiently waited for one of his two competitors to make the first move. The pair attacked and Zajicek responded, pouncing on the pair and pulling out a 12 second margin at the line.

• Sjors

Sorry ik las het stukje van het nieuwsbericht. Dan heb ik het idee dat Armstrong nog net beter kan, maar Leipheimer liep te freewheelen. Hij wou, zegt Zajicek, Armstrong de zege geven.

• arend appelberg

dat denk ik ook :) maar dan zou leipheimer toch dat gat hebben kunnen dichtrijden? hoe dan ook ik vind het hoopgevender voor lance deze gila dan voor leipi. al zal leipi wel in vorm komen.