Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat is er met roman kireyev??

• arend appelberg

dit is een van de grootste talenten uit azie en ik zie hem nergens dit jaar. is hij geblesseerd??

• Siem

Hij smste me zojuist, hij had last van jeuk…

• berend

Volgens mij heeft hij de varkensgriep

• Hans

Hij is opgegeten door een hele grote vleesetende plant

• Goozzer

Het is net andersom: Het is Kireyev die de hele grote vleesetende plant heeft opgegeten. Deze viel verkeerd, waarna hij Siem sms'te dat hij jeuk kreeg. Volgens berend heet hij nu de Varkensgriep. Wellicht omdat die vleesetende plant, juist voordat Roman de plant opat, een hele groep Mexicaanse toeristen had opgepeuzeld…

• Boris de Löwikfan

Ik begreep dat hij bij in de Vuelta a Colombia als toeschouwer plat is gedrukt vanwege de immense drukte, wielrennen is daar zo populair dat zo'n evenement makkelijk 20.000 mensen trekt per strekkende kilometer.

Weet er hier toevallig iemand hoe het is met Eduardo Robinson Chalapud Gomez(ookwel de Arend van de Appelberg genoemd), hij was appels aan het plukken in de boomgaard van zijn stiefoom en verzwikte daarbij zij enkel.

Groet

• arend appelberg

hij schijnt nu in een kelme shirt te trainen in colombia in de hoop ontvoerd te worden.

• Rudy Tek

Ik zou zeggen visum problemen.

@ Boris, de talentvolle Eduardo Robinson Chalapud Gomez is zijn geluk in Uruguay aan het beproeven. Hij dacht in wielerland numero uno ook wel bij de beteren te horen, maar kwam zoals velen voor hem van een koude kermis thuis. De stap lijkt vooralsnog iets te groot, hij had natuurlijk ook beter eerst zijn geluk kunnen beproeven in Tour, Giro of Vuelta maar je weet hoe eigenwijs hij is he?