dit is een van de grootste talenten uit azie en ik zie hem nergens dit jaar. is hij geblesseerd??
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet is net andersom: Het is Kireyev die de hele grote vleesetende plant heeft opgegeten. Deze viel verkeerd, waarna hij Siem sms'te dat hij jeuk kreeg. Volgens berend heet hij nu de Varkensgriep. Wellicht omdat die vleesetende plant, juist voordat Roman de plant opat, een hele groep Mexicaanse toeristen had opgepeuzeld…
Ik begreep dat hij bij in de Vuelta a Colombia als toeschouwer plat is gedrukt vanwege de immense drukte, wielrennen is daar zo populair dat zo'n evenement makkelijk 20.000 mensen trekt per strekkende kilometer.
Weet er hier toevallig iemand hoe het is met Eduardo Robinson Chalapud Gomez(ookwel de Arend van de Appelberg genoemd), hij was appels aan het plukken in de boomgaard van zijn stiefoom en verzwikte daarbij zij enkel.
Groet
Ik zou zeggen visum problemen.
@ Boris, de talentvolle Eduardo Robinson Chalapud Gomez is zijn geluk in Uruguay aan het beproeven. Hij dacht in wielerland numero uno ook wel bij de beteren te horen, maar kwam zoals velen voor hem van een koude kermis thuis. De stap lijkt vooralsnog iets te groot, hij had natuurlijk ook beter eerst zijn geluk kunnen beproeven in Tour, Giro of Vuelta maar je weet hoe eigenwijs hij is he?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?