Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rabobank in Giro, Tour en Vuelta

• Martijnz

Bij mij weinig overtuigende selecties.

We moeten wachten tot de jongere generatie een stap zet.

• Tommie

Tja, dat krijg je als je Mexicaans, Cubaans en Japans bier door elkaar gaat drinken…

• Marco

Ziet er niet gek uit, maar wel weer gek dat Tjallingii en (vooral) Moerenhout dan geen grote ronde zouden rijden. Al zijn dat wel logische reserves voor een Tourploeg, lijken me ook niet echt de mannen die meteen in de krant gaan klagen als ze reserve zijn …

• Blueprint

Ik weet het, maar wie laat je anders geen grote ronde rijden? Moerenhout zal ongetwijfeld wel naar de Tour of de Vuelta gaan, die was ik gewoon vergeten.

• Rubberen Badeendje

Iki toch?

• podium3

ik denk dat weening sowieso mee gaat naar de tour.

Het voordeel van pieter is je zegt dit is je taak en hij doet het zo als hij dat kan.

Daarnaast heeft pieter al best veel ervaring in het rijden van de tour das ook een pre.

• John

Naar de Tour gaan:

Menchov

Freire

Flecha

Gesink

Weening

ten Dam

Posthuma

Clement

Moerenhout of Tankink

• Krekel

Wat heeft Postuma te zoeken in de Tour. Lijkt gemaakt voor B-rondjes zoals De Panne

• Rabo Fan

Posthuma kan hard op kop rijden en is een goeie pion voor de ploegentijdrit.

Zeker mee nemen.

• Goozzer

Zeker, maar, kan hij twee grote rondes in één seizoen op hoog niveau rijden? Hetzelfde geldt trouwens voor Ten Dam. Het gevaar bestaat dat het beste er na de Giro wel af is en ze in de Tour weinig potten meer kunnen breken….