Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voorselectie Skil-Shimano voor de Tour

• JasperV

Van de Skil-site:

Fumiyuki Beppu (Jap), Simon Geschke (Dui), Floris Goesinnen (Ned), Jonathan Hivert (Fra), Kenny van Hummel (Ned), Thierry Hupond (Fra), Koen de Kort (Ned), Cyril Lemoine (Fra), Piet Rooijakkers (Ned), Albert Timmer (Ned), Tom Veelers (Ned) en Robert Wagner (Dui).

• JOOP

Opvallend: Geen Eltink!!

• Rudy Tek

Geen Eltink dus.

Van deze namen moeten er drie afvallen als ik goed geteld heb.

• Keuteberg

Eltink haalt de voorselectie niet eens. Vraag me af wanneer en of de Eltink van de Giro 2005 of de Vuelta 2006 nog eens terugkomt

• Ali w

Timmer, Geschke en Veelers/Goesinnen

• arki

Logische selectie, geen Eltink maar dat zal niemand verbazen. Ik hoop op 4 of 5 Nederlanders aan de start.

• JOOP

Selectie:

Beppu, Goesinnen of Timmer, Hivert, Van Hummel, Hupond, de Kort, Lemoine, Rooijakkers, Wagner of Veelers

• Rudy Tek

Timmer is de man van Skil voor de ontsnappingen. Ik herinner me 2x AGR, Henninger Turm, Schoten en vast nog wel een paar. Timmer thuis laten zou het stomste zijn wat ze kunnen doen volgens mij.

Goesinnen zou ik ook hoe dan ook meenemen. Vind ik ongeveer hun beste renner en altijd in orde in de zomer.

Veelers zie ik op hoog niveau in sprints beter tot zijn recht komen dan Wagner en Van Hummel.

Gescke weet ik eigenlijk niet zo goed. Beppu zou alleen mee mogen omdat hij een Japanner is? En Wagner weet ik eigenlijk ook niet.

• dj

> Gescke weet ik eigenlijk niet zo goed.

Geschke werd ook al 10e in Frankfurt. Lijkt echt wel een goede renner te worden; kan ook behoorlijk een berg op fietsen. Hij is natuurlijk nog wel jong, maar het zou wel leuk voor hem zijn.

• Koos

Hivert

Lemoine

Hupond

Timmer (100% aanvaller)

van Hummel

Rooijakkers

de Kort

Beppu of Geschke

Goessinnen of Veelers