Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe opbouw rabo

• T-I

Het lijkt alsof Rabo dit jaar, in de schaduw van de klassiekers, een waar team rond menchov heeft gebouwd. Dit zal vast al meer mensen zijn opgevallen, maar Weening, Ten Dam en Clement hebben toch vrij regelmatig met Menchov meegefietst in de rondes.

Denken jullie dat dit veel effect zou hebben en probeer dit ook eens een keer te onderbouwen met verwijzingen naar eerdere pogingen van teams of met constructieve beredeneringen.

• T-I

oei, tautologie

• Blueprint

Gezien het verleden van de ploegen rondom ene Lance Armstrong lijkt het me heel verstandig om met min of meer vaste teams te werken. Zo heb je een gezamenlijk doel, leer je met elkaar samenwerken en op elkaar te vertrouwen, zodat je wanneer het er echt om gaat precies weet wat je aan elkaar hebt.

• Stephan

Rabobank heeft in het begin van het seizoen gewoon een aantal teams in het team gemaakt. Een groep met Langeveld, Flecha, Nuyens en de vaste knechten voor hun en Menchov, Ten Dam en de vaste knechten voor die groep.

Op die manier hopen ze meer het team gevoel te krijgen. Vind ik persoonlijk een goede ontwikkeling want alleen op deze manier ga je echt verder voor elkaar. Als je elke week weer met een andere ploegmaat fiets is het toch anders dan dat je echt een band met elkaar opbouwd.

• Andere Peter

Tautologie? Welke dan? Kun je mij dat ‘gratis en voor niets’ uitleggen?

• Die Rit Naar Bordeaux

waarbij de meest talentvolle renner tussen de groepen in zweeft

• Noot

“Nieuwe opbouw” Pleonasme?

• Rudy Tek

“Met Menchov meegefietst”

“Constructieve beredeneringen”

• Andere Peter

Zijn volgens mij geen van allen tautologieën, maar ik weet het ook niet zeker. Soms zijn berederingen tenslotte niet constructief, soms is een opbouw niet nieuw. soms fiets je met een ander dan Menchov mee.

• Niels

“eens een keer”