Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Weening niet in de Giro

• Fausto Koppig

Als ik zo'n grote molen draai, krijg ik pijn in m'n beide billen *D

• Leon

Da's wel vreemd ja, Garate in de Tour lijkt me volkomen overbodig. Mooie ploegvulling voor Giro en Vuelta.

(maar bij Rabo schijnen ze nog steeds te denken dat Garate een topklimmer is, die lang meekan met Menchov en Gesink)

• Goozzer

Ik weet niet of men zozeer denk dat Garate een topklimmer is, want dat is hij niet. Echter, veel beter dan dat hij bergop rijdt, rijden er bij Rabo (helaas, helaas) niet veel. Bovendien heeft Garate als plus dat hij heeft bewezen een drieweekse ronde in elk geval goed aan te kunnen, en daar zelfs (zij het dan vaak vertekend, door vluchten en andere fratsen) nog een aardig klassement kan rijden cq. rol van marginale betekenis kan spelen…

• Blueprint

Garate of Niermann zou inderdaad een stuk logischer zijn, maar weten we hoe het met de vorm van beide heren staat?

• JW

Tjallingii is een leuke renner om in de aanval te gaan, maar dat kan Weening ook. Lijkt dit jaar een stuk beter op dreef dan voorgaande jaren. Bovendien bestemd tot belangrijke helper van Menchov. Daarom m.i. erg jammer.

• JW

Garate gaat volgens mij de Tour rijden en de Vuelta. Afhankelijk van wie er van Rabo meedoen wordt hij in de Vuelta misschien nog als kopman uitgespeeld. (In P-N kreeg hij vor het eerst die rol. Helaas 1 zwakke dag, verder prima.).

Voor Niermann (en Martens) past dit volgens mij niet in hun seizoensopbouw.

• kuiperinho

Tis eerder de vraag of Weening uberhaupt wel op topniveau kan acteren, laat staan 2 grote ronden.

Ik geloof niet in Weening als helper van Menchov. Misschien in een paar heuvelachtige ritjes, maar dat kan Tjallingi ook nog wel aan.

• Jelle

Spijtig. Pieter leek me klaar voor de Giro.

@Kuiperinho &JasperKiewiet, met 4x tour en 1x Vuelta kun je wel spreken van ‘top’ niveau in de rondes. Het is jammer dat pieter dit jaar de giro er niet aan kan toevoegen.

Mooie kans voor Tjallingii, succes

• Moto2

Idd erg jammer. Volgens mij had Weening de Giro tot zijn “speerpunt” gemaakt dit jaar en dus niet op de tour. Was in vorm en had ongetwijfeld van waarde kunnen zijn voor Menchov.