Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rabo Continental grijpt naast Van Keirsbulck

• Sub Culture

Hij rijdt momenteel voor het Avia cycling team, waar de meest talentvolle renners van doorstromen naar Beveren2000, wat dan weer de beloftenploeg is van Quickstep.

Ondanks herhaaldelijke pogingen van Rabobank gaat hij dus volgend seizoen naar de ploeg waar zijn grootvader voorzitter is.

Van Keirsbulck is een imposante gestalte, gemaakt voor het vlaamse werk. Naast een goeie sprint heeft hij ook een uitstekende tijdrit in de benen.

Wordt gezien als dé opvolger van Boonen. Ik ben benieuwd.

• dj

Niet geheel verrassend natuurlijk. Het meest verrassende is eigenlijk dat Rabo CT toch nog probeerde om hem te halen.

• ik

Regelmatig zijn jonge renners waar je veel van verwacht juist de renners die het toch niet kunnen bolwerken op een hoger niveau.

• Pieter

Hoeveel renners zijn er doorgestroomd van Beveren2000 naar Quickstep? Bitter weinig en dat ligt zeker niet aan het talent dat er de laatste jaren rondrijdt bij Beveren.

• Goozzer

Dat is altijd moeilijk in te schatten, inderdaad…

Over jonge renners waar je veel van verwacht: waar is het supertalent Michal Kwiatkowski gebleven? Die jongen was écht enorm goed, en niet eens zo ‘uit de kluiten gewassen’, als ik het me goed herinner. Het zou toch in elk geval de moeite waard zijn om zo'n jongen in een goede beloftenploeg te zetten. Misschien dat Rabo CT eens achter hem aan moet gaan…

• arend appelberg

bron van die herhaaldelijke pogingen van rabo?? of verzin je maar gewoon wat sub?? of is het iets uit jouw wandelgangen

• dj

Kwiatkowsi rijdt gewoon in Italie rond en zeker niet onaardig voor een eerstejaarsbelofte.

• Goozzer

Inderdaad, ik ben al wat uitslagen tegengekomen. Zelfs tussen de profs al 7e in de Giro del Mendrisiotto. Een goed teken…

Naam Nat. Ploeg Tijd PTN WR

1 Ignatas Konovalovas CTT 03u29'51''

2 Daniele Callegarin CZP op 0'06''

3 Peter Kusztor ARH z.t

4 Martin Reimer CTT z.t

5 Daniele Colli ASY z.t

6 Richard England AMO z.t

7 Michal Kwiatkowski EL2 z.t

8 Philip Deignan CTT z.t

9 Ben Gasteuer EL2 z.t

10 Andreas Dietziker VBG z.t

• AVG

als junior al uit de kluiten gewassen zijn betekend vaak dat de progressiemarge iets minder groot gaat zijn dan wanneer iemand als junior nog niet is uitgegroeid.. Voorbeelden te over!

• Sub Culture

op het quickstepforum las ik het bericht en op sport.dedenker.be staat het ook vermeld.