Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rabo Continental grijpt naast Van Keirsbulck

• Naico

Bron is Van Keirsbulck zelf die dit meegaf in een interview met een West-Vlaamse krant.

• Bartholomeus

De lichting '91 in Nederland is een van de meest talentvolle sinds jaren, en dan gaat Rabobank de (weliswaar zeker beloftevolle) over-het-paard getilde glamourbelg v. Keirsbulck proberen te strikken..

Buiten dat dit een onbegonnen zaak is (zijn toekomst ligt al een tijdje vast door z'n opa bij Beveren2000), loopt er meeeeer dan genoeg talent rond binnen de landsgrenzen.

• gerd

Kijk dat is misschien de reden waarom Rabo naast Van Keirsbulck pakt, omdat men soms veel te kritisch is voor buitenlanders bij Rabobank.

Mocht Steven De Jongh als Belg (of andere buitenlander) voor Rabo rijden en presteren zoals bij Quickstep, dan zou men hem weg willen. Bij ons in België wordt De Jongh als een essentiele schakel binnen het Quickstepteam gezien…

• Goozzer

Er rijden in Nederland inderdaad weer een paar grote talenten rond, waarvan een aantal het zeker tot prof zouden kunnen schoppen. Denk aan een Wilco Kelderman en een Nick van de Lijke, die jongens hebben toch klasse en ook wellicht ook nog groeimogelijkheden…

• Wanny

Dat is mooi. Laat ze die plek opvullen door een Nederlands talent

• 49/14

ik denk dat er wel meer talent volle renners zijn dan wilco en nick. ik bedoel een Markus mag toch zeker niet vergeten worden die staat er bij de wedstrijden waar het echt moet.

• Goozzer

Maar is toch al vrij volgroeid en zeker niet echt beter. Hetzelfde geldt voor Tijmen Eising, een boom van een vent…

• ...

1.ADAMS, Joeri

2.AERNOUTS, Bart -> weg

3.BERKHOUT, Thomas ->weg

4.BOEVE, Mats

5.BOL, Jetse

6.BOS, Theo -> mits goede ontwikkeling, halvewege 2010 naar protour

7.FUCHS, Sergej

8.GARDEREN, Tejay van

9.GEFFEN, Niek van

10.KEIZER, Martijn

11.KNEGT, Gerben de

12.KREDER, Michel

13.KRUIJSWIJK, Steven

14.OCKELOEN, Jasper

15.POPPEL, Boy van

16.RABOU, Thomas -> weg

17.SINKELDAM, Ramon

18.STAEYEN, Michael van

19.VERMELTFOORT, Coen -> halverwege 2010 naar protour

20.VRIJMOED, Maurice

21.WINDEN, Dennis van -> 2010 pro tour

Er komen denk ik minimaal 4 en misschien dus wel meer plekken vrij in 2010.

Ik denk niet dat er genoeg grote talenten zijn bij de junioren om dit op te vullen in 2010, aangezien er erg veel kwaliteit weg gaat. Daarom snap ik de keuze van rabo wel.

• FAN

Wie is Markus,jou zoon ??

• Massimo

Waar gaat Thomas Rabou heen dan? Heb hem niet zo gevolgd, maar dacht dat hij wel redelijk kon klimmen.