Bron is Van Keirsbulck zelf die dit meegaf in een interview met een West-Vlaamse krant.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDe lichting '91 in Nederland is een van de meest talentvolle sinds jaren, en dan gaat Rabobank de (weliswaar zeker beloftevolle) over-het-paard getilde glamourbelg v. Keirsbulck proberen te strikken..
Buiten dat dit een onbegonnen zaak is (zijn toekomst ligt al een tijdje vast door z'n opa bij Beveren2000), loopt er meeeeer dan genoeg talent rond binnen de landsgrenzen.
Kijk dat is misschien de reden waarom Rabo naast Van Keirsbulck pakt, omdat men soms veel te kritisch is voor buitenlanders bij Rabobank.
Mocht Steven De Jongh als Belg (of andere buitenlander) voor Rabo rijden en presteren zoals bij Quickstep, dan zou men hem weg willen. Bij ons in België wordt De Jongh als een essentiele schakel binnen het Quickstepteam gezien…
1.ADAMS, Joeri
2.AERNOUTS, Bart -> weg
3.BERKHOUT, Thomas ->weg
4.BOEVE, Mats
5.BOL, Jetse
6.BOS, Theo -> mits goede ontwikkeling, halvewege 2010 naar protour
7.FUCHS, Sergej
8.GARDEREN, Tejay van
9.GEFFEN, Niek van
10.KEIZER, Martijn
11.KNEGT, Gerben de
12.KREDER, Michel
13.KRUIJSWIJK, Steven
14.OCKELOEN, Jasper
15.POPPEL, Boy van
16.RABOU, Thomas -> weg
17.SINKELDAM, Ramon
18.STAEYEN, Michael van
19.VERMELTFOORT, Coen -> halverwege 2010 naar protour
20.VRIJMOED, Maurice
21.WINDEN, Dennis van -> 2010 pro tour
Er komen denk ik minimaal 4 en misschien dus wel meer plekken vrij in 2010.
Ik denk niet dat er genoeg grote talenten zijn bij de junioren om dit op te vullen in 2010, aangezien er erg veel kwaliteit weg gaat. Daarom snap ik de keuze van rabo wel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?