Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

toeschouwersaantal giri

• Frederik Theobalt

Hoe zit het met het aantal toeschouwers in de vuelta? Zijn er dat net zoveel of meer als in andere jaren omdat het de 100ste editie is? Kijken er meer mensen naar de giro als naar de tour. Ik vind persoonlijk de giro veel mooier om naar te kijken, maar denk wel dat het aantal lager ligt, waarschijnlijk ook omdat de tour gelijk valt met de vakantie. De Giro moest ik altijd al van mijn vader kijken, dat was een voorbeeld voor de jeugd, die ronde. Is er jullie iets bekend over kijkcijfers enzo?

• Frederik Theobalt

Ik bedoel natuurlijk de giro…

• Rudy Tek

Ohw je bedoelt de Giro, nee dan is je vraag volkomen duidelijk inderdaad.

Als ik het goed begrijp vraag je naar de kijkcijfers van de komende Vuelta? Die zijn nog niet bekend denk ik.

• Sub Culture

'De Giro moest ik altijd van mijn vader kijken'

Tja mijn vader kijkt graag koers en ik ook.

Maar de dag dat mijn pa me ooit verplicht om tv te kijken, die komt er nooit denk ik. Ik zie de voorbeeldfunctie van het kijken naar een grote ronde op tv niet.

• Oudesluis Dronken Thuis

Jij kent Jan niet.

Giri klopt in principe wel, als je het over meerdere giro's hebt(ehh).

Welke Vuelta bedoel je eigenlijk? Toch niet de Vuelta á Ecuador? Het aantal toeschouwers daarvan valt niet uit te drukken, onze huidige decimale stelsel voorziet daar niet in.

• Frederik Theobalt

Wat was dat van de afgelopen jaren dan?

Is het waar dat ze in Italie op de basisscholen ook verplicht moeten kijken?

• Boris de Lowikfan

Mail de arend van Appelberg ff, de Maurice de Hond van ons prikbord.

Groet

• arend appelberg

ik heb jaren lang in italie gewoond en daar telt maar een ding en dat is de giro! ik kreeg stokslagen op de kleuterschool als ik me hoofd eventjes afwende tijdens de koers.

• Poggio

Ah, vandaar.

(En dan hebben ze nog niet hard genoeg geslagen op die kleuterschool).