Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Inschrijfgeld Daags na de Tour

• EVL

Het is nog wat vroeg maar op de KNWU site kwam ik bij de wedstrijdaankondiging van Daags na de Tour in Boxmeer tegen dat er dit jaar maar liefst 15EURO entree betaald moet worden door deelnemers….. Ik vond het vorig jaar een hele mooie koers, maar ik moet al 200km heen en terug rijden (met de auto..) en om dan ook nog als deelnemer entree te moeten betalen?!?! nee, ik sla over dit jaar…

• Colnago

Moeten deelnemers entree betalen?

• EVL

ja, deelnemers moeten 15EUR entree betalen en dan krijgt 1 begeleider/verzorger vrij toegang….

• Frederik Theobalt

Wat zijn de bezoekersaantallen in boxmeer? Boxmeer kan wat dit betreft wel een voorbeeld nemen aan Roosendaal.

• Leon

Dan moet dus niet de deelnemer, maar de begeleider entree betalen. Dat is toch helemaal niet zo vreemd?

• Rudy Tek

Ware het niet dat als je geen begeleider meeneemt je dus toch entree moet betalen hetgeen dan wel weer vreemd is.

Al heb ik het vermoeden dat EVL het niet helemaal goed gelezen heeft want het zou wel een beetje bizar zijn als je entree moet betalen om een koers te rijden.

• Leon

Waarom? Als je zo nodig een koers wilt rijden met 15.000 man publiek, dan mag je daar toch wel wat voor over hebben?

• Rory Bob

Nou dan weet ik het goed gemaakt. Aangezien Rudy en Ik liever voor minder publiek rijden( na al die taferelen in Zuid Amerika) zeggen we, geen publiek maar wel gratis entree voor de renners.

• Rory Bob

Of nog beter, de renners betalen nog veel meer(misschien meer als je meer verdient, maar dat zou dan weer duur worden voor Rudy, Boonen etc) Ik bedoel maar, je mag er best een beetje voor over hebben om al dat publiek te zien, niet waar Leon?

En dat arme publiek krijgt dan geld toe, want de renners mogen al naar dat publiek kijken. Ik heb het trouwens hier in mokum nog even nagevraagd, het schijnt dus dat coldplay verbaasd was dat ze bij het optreden van hen in paradiso géén entree hoefden te betalen. Dat waren ze nie gewend na hun tour in zuid amerika.

• EVL

Als je, zoals ik, alleen naar de koers gaat als deelnemer moet je 15EUR entree betalen.