Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

serramenti pvc diquigiovanni giro 2009 selectie

• arend appelberg

* Gilberto Simoni

* Alessandro Bertolini

* Rubens Bertogliati

* Mattia Gavazzi

* Alberto Loddo

* Carlos Ochoa

* Jackson Rodriguez

* Michele Scarponi

* Jose Rodolfo Serpa

me dunkt sterkste team wat er is. verwacht veel van ochoa, jackson, serpa en scarponi _O_ alleen jammer van rebellin uiteraard

• Kuupmaster

bron?

• Pneu Platte

Loddo en Gavazzi… lijkt me typisch voor deze ploeg dat ze ook beide maar hun gang mogen gaan en niet op 1 paard gaan wedden.

• Cecchini

Helemaal niet jammer van Rebellin, en dit hele ploegje met zijn doordrongen doping luchtje zou wat mij betreft beter thuisblijven. Gaat dit jaar dezelfde rol spelen als het ploegje van Sella vorig jaar.

• arend appelberg

er is nog nooit iemand gepakt op doping bij savio en dat in meer dan 15 jaar! de groeten! :zwaai:

• Sloper

Vreemd, Arend.

TBW meldt:

Gilberto Simoni, Michele Scarponi, Alessandro Bertolini, Francesco De Bonis, Carlos Ochoa, Jackson Rodriguez, Josè Serpa, Rubens Bertogliati en als uitzendkracht: Leonardo Bertagnolli (Amica Chips)…

http://www.tuttobiciweb.it/index.php?page=news&cod=21791&tp=n

• arend appelberg

dat team is nog beter!! ik heb deze lijst 2 dagen geleden afgehaald van ncl. maar kennelijk nog geupdate. ook mooi dat bertagnolli meedoet. alleen hoe zit dat, dan mijn zijn biologisch paspoort?? daar deed amica chips niet aan mee toch??

• Pneu Platte

Dus helemaal geen sprinters….jammer, ik had Gavazzi wel eens willen zien in de sprint met de toppers.

• Rudy Tek

Rebellin krijg je cadeau omdat die in zijn Gerolsteiner tijd was. Illiano is wel betrapt geweest onder Savio uit het blote hoofd.

• dj

Amica Chips weet ik niet, maar Leo zelf zit iig wel in de pool van de UCI.