illiano had een 50+je maar mocht naar 2 weken gewoon weer koersen net als erik dekker.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsZelfde (logische) keuze als Rabo. Als er gewone massasprints komen zijn er een paar duidelijke favorieten (Cavendish, Farrar, Petacchi). Je kunt zo'n waardevolle plek dan beter invullen met een sterke renner die in al die andere etappes goed meekan. Bovendien, met zo weinig sprintploegen zullen er weinig controlerende ploegen zijn, en wordt de kans op een geslaagde vlucht een stuk groter.
Scarponi, Simoni, Rebellin (waarom het nog jammer noemen, als jij hem in dubieuze doping video-filmpjes ziet acteren, en hij ondertussen maar verklaart, dat het niet is wat je ziet) , en Bertolini (die op zijn 36-ste in het najaar van 2007 ineens Sella achtige trekjes begon te vertonen). Ik zeg niets over Savio, wel over zijn renners.
Uit het AD ergens. Ook zijn ploeg Serramenti Diquigiovanni heeft Rebellin voorlopig geschorst, hoewel manager Gianni Savio de hoop op een wonder nog niet heeft opgegeven. ,,Rebellin is tijdelijk geschorst,’’ zei Savio. ,,Maar we hopen dat de contra-expertise het tegendeel zal bewijzen. Wij blijven geloven in de hoge morele waarden van deze renner.’’
Lees goed: We blijven geloven in de hoge morele waarden van deze renner. Mag ik effe een teiltje.
savio is een prachtige man. het is makkelijk om rebellin meteen af te branden als ploegleider. maar savio staat hierboven. bovendien gaat het om de rebellin van 2008 en alleen op de spelen. bertolini heeft altijd al enorm veel talent gehad. gelukkig dat dat in 2007 er uit kwam. scarponi heeft eerlijk toegegeven en heeft zijn schorsing uitgezeten. maar dat was wel bij liberty seguros. simoni heeft eens cocaine gebruikt. ach, dat deed boonen ook en ik geloof niet dat hij er harder door ging fietsen.
Die groezelige filmpjes van Rebellin in obscure hotelkamertjes dateren al van begin deze eeuw. Niet dat Savio er iets aan kan doen, man met vriendelijke uitstraling, maar dat kun je ook zeggen van Ullrich, Rijs, Lefevre, Zabel, Heras en noem maar op, die thuis allemaal zo ontzettend lief zijn voor vrouw, kinderen en vooral honden.. Zegt me allemaal niets
ik geloof dat rebellin in de vorige eeuw zeker wel doping heeft gebruikt. toen werd hij ook 6e en 7e in de giro en vuelta geloof ik. ook begin deze eeuw zal die wellicht gebruikt hebben toen het nog kon. maar zijn cera geval vind ik toch een beetje verassend. ook al was peking 2008 gewoon een bergrit en was rebellin erg sterk. ik betwijfel of hij erna were heeft gebruikt. zeker toen de verhalen van kohl en schumacher uitkwamen.
Die selectie van Sloper lijkt me inderdaad veel logischer, aangezien ze met Simoni en Scarponi voor het podium gaan. Bovendien is Gavazzi al een tijdje uit vorm en heeft Loddo al heel lang geen behoorlijke uitslag meer gereden. Daarbij zou Belletti als sprinter veel logischer zijn aangezien hij wél in vorm is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?