Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pre Selektie Milram voor de Tour

• Koos

CIOLEK Gerald

FOERSTER Robert

FOTHEN Markus

FROEHLINGER Johannes

GERDEMANN Linus

KNAVEN Servais

KNEES Christian

ROHREGGER Thomas

RUSS Matthias

SCHROEDER Bjoern

TERPSTRA Niki

VELITS Martin

VELITS Peter

WEGMANN Fabian

WROLICH Peter

Zou mooi zijn als we Knaven nog een (laatste keer) op kop van het peleton zien beuken om een kopgroep terug te halen voor Ciolek

• Robin

Terpstra is redelijk zeker volgens mij

• Lucas

Dat lijkt me gezien de namen vrij kansloos, maar je weet het natuurlijk nooit. Er staat ook behoorlijk wat jong grut bij dus misschien zien ze daar in - nu ik erover nadenk, van Gerwen zal dat vast inzien - dat een ervaren wegkapitein in de Tour van onschatbare waarde kan zijn.

• Andere Peter

Welja zeg. Waarom een pre-selectie met slechts 15 man? Mijn voorliefde voor alomvattendheid prikkelt een behoefte voor een pre-selectie met 19 man. Nee, beter nog: 24 man!

Armoe troef bij de ploegen die het doen met pre-selecties van 11 a 12 man.

• avi

Ik zou gaan voor:

1. GERDEMANN Linus

2. WEGMANN Fabian

3. CIOLEK Gerald

4. FOERSTER Robert

5. ROHREGGER Thomas

6. KNEES Christian

7. VELITS Peter

8. FOTHEN Markus

9. TERPSTRA Niki

• Lucas

Peter heeft de naam, maar Martin de resultaten (dit jaar dan toch..)

• Ali w

Mijn keuze

CIOLEK Gerald

GERDEMANN Linus

WEGMANN Fabian

KNAVEN Servais

KNEES Christian

TERPSTRA Niki

VELITS Martin

VELITS Peter

RUSS Matthias

• Goozzer

Mooi gezegd, Lucas. Ik ben benieuwd hoe die twee daar zelf tegenaan kijken. Ik kan me vergissen, maar ik denk dat Martin nog altijd - al dan niet letterlijk - Peters brood smeert, veters strikt en verhaaltje voor het slapen gaan voorleest…

• Art

Ik zou Russ of Fröhlinger meenemen, of misschien wel beide. En waarom Förster en Ciolek. Gewoon één van beide.

• Goozzer

Nu we het toch over Peter Velits hebben. Ik kan met nog een Nederlandse junior herinneren die, destijds, het moet in 2003 geweest zijn, blij was dat hij nog - bij gebrek aan écht goede benen voor een eigen prestatie - ‘iets voor Peter Velits had kunnen doen’. Dan kon hij dat later namelijk zeggen: “ik heb nog voor Peter Velits gereden”. Om 's mans reputatie maar te duiden. Ik kan me helaas niet meer herinneren wie dat ook al weer zei…