Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

regenbanden

• bart

wie weet wat de beste banden zijn voor een regenwedstrijd rij zelf met ultremo

• abc

Mcihelin pro grip 3

• hans

swalbe never ride second class,

• Wielercafé

Zelf heb ik nu 3 wedstrijden in de regen gereden met Ultremo's en ik wil niks anders meer!

• Ikke

Rij normaal altijd op Ultremo's en die zijn perfect. Bij regen en glad wegdek. heb ik een setje tubewielen met Corsa CX (die groene) erop.

Was daar vandaag ook op gestart (in ‘s Gravendeel in de regen) maar reed half koers voor lek. toen mijn ultremo’s gestoken, en moest de eerste rondes echt wennen, ze zijn dan een stuk gladder. Gelukkig werd het steeds droger en had ik dus uiteindelijk voordeel bij.

Voor mij blijven dus de Corsa's DE regenbanden.

• kojak

Vredestein Fortessa

• skyKasper

Meen je dat nou. Als er 1 band niet geschikt voor de regen is is het wel fortessa. Ik rijdt er nooit meer op. Als het begint te regenen kom je in de problemen.

Heeft er iemand ervaring met de kx bandjes van vittoria (volgens mij zijn deze speciaal voor natte omstandigheden)?

• Rieks

Volgens mijn zit het grootste deel tussen de oren!

Al geef je mij trekkerbanden, ik kom geen bocht door in de regen.

• cyclinggirl

En Continentals GrandPrix 4000? nog niet in de regen gekoerst maar wel getraind en geen problemen gehad.

• sjaki

Noooit meer ultremo in de regen. 2 x uit de bocht gegleden in de regen tijdens een wedstrijd!