Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mosquera de mug

• Collega

Is er al nieuws over Mosquera de mug?De Spaanse held die zomaar top 5 zou kunnen rijden in de Giro? Doet hij mee. Er zou vandaag een laatste test zijn, is er al iets bekend? Zal de verpersoonlijking van het postmoderne wielrennen in deze klassieke Giro kunnen laten zien wat hij waard is?

Mosquera is een held.

• PietvZ

Resultaat van de test was niet goed. Mosquera doet niet mee, hij wordt vervangen door Serafin Martinez.

• WielerGeek

“De komende dagen kan ik enkel op de rollen trainen, maar ik hoop dat ik eind deze week de weg op kan. De blessure lijkt gunstig te evolueren”, aldus Mosquera.

“Het klimwerk in Trentino was een ideale voorbereiding geweest, maar waarschijnlijk kan ik volgende week al starten in de Asturias. Ik heb wedstrijdritme nodig.”

“Ik verwacht echter niet dat ik hierdoor in mindere vorm aan de start van de Giro zal staan. Met het vormpeil gaat het de goede richting uit, dat merkte ik vorig weekend op training”, blijft de Xacobeorenner optimistisch.

• DutchSL

Dat was de eerste reactie ja, later bleek het serieuzer te zijn dan verwacht en hij heeft ook niet in Asturias gereden. De ploeg heeft gisteren de definitieve selectie bekend gemaakt, helaas zonder Mosquera.

• Collega

Wat een inflatie voor de Giro betekent dit. Nu is de weg vrij voor Basso en Leipheimer, het oude wielrennen. Drama is een understatement.

• Boris de Löwikfan

Overdrijven ook Collega, Mosquera was volgens mij echt geen topfavoriet.

Leipheimer gaat toch echt wel te kort komen op al die steile cols lijkt me, en van Basso moet ik het ook nog maar allemaal zien.

Groet

• PietvZ

De definitieve selectie is pas ongeveer een uur geleden door de ploeg gegeven, hoor. Het was nog steeds niet zeker dat Mosquera niet mee zou doen. Dat is pas in de loop van vanmiddag duidelijk geworden na een laatste test.

De ‘definitieve selectie’ die gisteren doorgegeven werd klopt trouwens ook niet helemaal.

• HoHo

Borisje > “ben best dom dus zo makkelijk mogelijk graag” toch het is allang bedtijd jouw fabeltjeskrant is allang uit.

• Boris de Löwikfan

Verkeerde topic Hoho, en nu waffeltje sluiten en oogjes toe.

• Lucas

HoHo, I still believe in Santa..

Kom over een maandje of zes nog maar eens klingelen, maar laat de grote mensen nu maar even met rust, akkoord..?