Zo'n gemis zal Mosquera niet zijn. Voor Gibo, Scarponi, Soler, Di Luca, Pellizotti en Cunego is het een concurrent minder in de strijd om een leuke klassering.
Leipheimer, Basso en Menchov gaan de concurrentie in ieder geval op een hoop rijden.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsLaat dat nu net drie volgzame types zijn (Basso niet als hij weer zo dominant is als voor zijn schorsing en ze gewoon uit het wiel rijdt, maar dan wordt de Giro sowieso niet leuk).
Hoe meer aanvallers als Mosquera, Cunego, Soler, di Luca, Simoni, Pellizotti etc. hoe beter. Ze zullen de Giro wellicht niet winnen, maar kunnen het koersverloop een stuk aantrekkelijker maken.
Ik vin MosCera eigenlijk meer iemand van het oude, dan van het moderne wielrennen. Of het moet zijn dat post slaat op Cera. In dat geval vind ik hem ook meer een type voor wespen dan voor muggen, of het moet zijn dat ‘mug’ weer slaat op post - in postmodern. In dat geval zijn muggen moderne wespen…
Al vind ik muggen, reeds sinds Coppi in Opper Volta, maar vervelende beesten. Laten we hopen dat het Ezequiel niet fataal wordt. Dat zou immers zonde zijn voor het postmoderne wielrennen…
Ik vind het eigenlijk sowieso niet ‘aanvallers’. Alleen Cunego en Soler kan ik uit dat rijtje apreciëren. Met de anderen heb ik totaal niets. Wat mensen in Pellizotti zien, dat zie ik totaal niet. In mijn ogen is het niet bepaald een indrukwekkend renner; hij heeft me in elk geval nog nooit ‘rechtovereind, staand voor de tv’ gekregen. Het is niet het type renner, waarvoor ik naar de koers kijk. Ik zie hem echt als subtopvulling…. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten. Wat maakt deze renner aantrekkelijk, DSL?
Simoni en Di Luca daar heb ik gewoon niets mee, maar dat is al meer dan genoeg ter sprake gekomen… :+
Omdat ik altijd zeer sceptisch ben tegenover renners die beter rijden dan renners uit ProTourploegen, en zélfs - ondanks goede tot zéér geode prestaties - in eigen land niet bij een ProTourploeg aan de bak komen.
Tel daarbij op nog vaak dat die goede prestatie op latere leeftijd komen én vrijwel uit het niets, dan is dat voor mij genoeg reden om een vinger aan de pols te houden. Gevaar op cowboy gedrag…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?