Omdat ik maximaal 150 renners in kon geven zijn een aantal teams geschrapt, jammer dan.
Poll: Wie wint de giro?
FERNÁNDEZ DE LA PUEBLA Alberto
VAN EMDEN JosLeonardo Bertagnolli
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOmdat ik maximaal 150 renners in kon geven zijn een aantal teams geschrapt, jammer dan.
Poll: Wie wint de giro?
FERNÁNDEZ DE LA PUEBLA Alberto
VAN EMDEN JosLeonardo Bertagnolli
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
omdat soler (misschien op contador na) de beste klimmer ter wereld is. leipheimer en basso zijn zijn grootste tegenstanders. maar hebben de explosiviteit niet van “el lancero” als soler wegdemareert houdt niemand z'n wiel en op eigen tempo dichtrijden lukt je ook niet gauw bij hem. ik zie in het huidige wielrennen helemaal niemand soler op dit moment bergop bedreigen in de giro. ik heb ook al 30 euro op soler ingezet als eindwinnaar. dat wordt dan 1800 euro incasseren na de giro.
in de tour 2007 verdiende ik 1500 euro door in te zetten op ritwinst en bergklassement en in 2005 verdiende ik ook 1000 euro door rujano als ritwinnaar en top 3 eindklassement te zetten.
Beetje kansloze poll zo met 150 namen. Ik twijfel dan ook tussen Konovalovas, Longo Borghini en Huzarski.
Maar goed, ik denk dat Leipheimer de Giro gaat winnen. In de tijdrit zal hij genoeg kunnen goedmaken op wat hij in de steile klimmen heeft verloren, als hij daar uberhaupt al iets verloren heeft.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?