Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Garmin vs Astana zaterdag

• gijsje

Iedereen zegt dat Garmin met deze selectie de ttt gaat winnen. Ze maken idd een goede kans maar ik denk dat het een dubbeltje op zijn kant wordt met Astana.

Garmin: Astana:

DANIELSON Tom Leipheimer

DEAN Julian Armstrong

FARRAR Tyler Brajkovic

MEYER Cameron Horner

MILLAR David Rubiera

PATE Danny Popovych

VANDEVELDE Christian Morabito

WIGGINS Bradley Zeits

ZABRISKIE David Navarro

Ik denk dat de top 6 van beide ploegen aan elkaar gewaagd is maar ik denk dat laatste 3 renners van Garmin op papier beter zijn. Dus ben echt eens benieuwd!!

• Francisca

Vergeet je geen Italiaanse ploeg die de tijdrit kan winnen ?

• Marcos

Dit wint Garmin gewoon, lijkt me. En in de Tour starten ze met een nog betere tijdritploeg waarschijnlijk, dus de kans dat ze daar winnen is ook heel groot.

• snormans

Wat dacht je van Liquigas

• Marcos

Die hebben een goede ploeg, maar niet sterk genoeg om de ploegentijdrit te winnen, lijkt me.

• Rudy Tek

Als de andere Astana's het wiel van Brajkovic kunnen houden maakt Garmin geen schijn van kans. Anders zie ik Garmin wel winnen. Liquigas geloof ik niet in.

• JW

Misschien kan Saxobank voor een verrassing zorgen ? (kans lijkt me klein).

• HP

Team Colombia wint net als in Romandie deze tijdrit gewoon,

BARRY Michael CAN

BOASSON HAGEN Edvald NOR

CAVENDISH Mark GBR

LÖVKVIST Thomas SWE

PINOTTI Marco ITA

POSSONI Morris ITA

RENSHAW Mark AUS

ROGERS Michael AUS

SIUTSOU Kanstantsin BLR

Ik zie Rogers deze Giro ook wel top 5 rijden.

• Rudy Tek

Ook geen onaardig ploegje idd. Al hadden ze in Romandie ook nog Martin en Rabon.

• Keuteberg

Garmin traint al de hele winter en al het hele jaar op de ploegentijdrit. Dat is nog veel belangrijker dan de namen die ze hebben.