Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Garmin vs Astana zaterdag

• gerd

Garmin of Team Colombia denk ik.

Als het inderdaad waar is dat Garmin hier al een hele tijd op traint, dan zouden zij normaliter moeten winnen.

Anderzijds is het ook zij dat de minste hapering fataal kan zijn in een ploegentijdrit.

Eigenlijk is het een prachtdiscipline, maar niet echt spectaculair om naar te kijken.

• G1ant

Wat een mooie ploeg heeft Garmin voor dit werk zeg! Is wel te hopen dat Zabriski op zijn fiets blijft zitten en geen gekke dingen doet.

• Joppe Zoet

Garmin heeft in Qatar gewonnen toen hadden ze er speciaal op getraind. Ook nu hebben ze in Girona weer speciaal voor de ploegentijdrit in de Giro getraind. Zie hun site www.slipstreamsports.com Ben benieuwd of het weer winnen wordt net als verleden jaar. Maar …. een hapering en je bent 2e.

• Pyama

Er is nog een ploeg speciaal aan het trainen geweest voor zaterdag. En ze hebben zelfs een sterke renner uit de ploeg gegooid omdat ie niet goed genoeg kan tijdrijden… het gevaar komt uit het Oosten.

• Boris de Lowikfan

De russen dus…

Ik verwacht gewoon de leuke ploeg Garmin.

Groet

• Sander

Katusha tip ik ook al zal het inderdaad secondenwerk worden.

• Otman Bakkal

Je geloofde toch niet serieus dat dat de reden was? Ze wisten al een hele tijd dat McEwen niet zou starten in de Giro. Het zou dus belachelijk zijn als Pfannberger vanwege deze reden op het laatste moment ingeruild zou worden tegen Serov.

Nu blijkt ook wat de echte reden is.

Het is jammer dat Garmin uiteindelijk heeft besloten Tuft thuis te laten, maar met deze 9 lijken ze me de absolute favoriet. Alleen Columbia en misschien Astana zie ik in de buurt komen.