Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bergomloop

• Berg-Op Simpelveld

Alle informatie over de op zondag 16 te verrijden Berg-Omloop Simpelveld kunt U vinden op www.berg-op.com

• Henk

Ik dacht dat de omloop vergroot werd, vanwege het feit dat het een vrije koers wordt?

Het blijft echter een schitterende koers, waar altijd de sterkste zal winnen!

• Rudy Tek

Mooie site van een mooie koers, ik mis de toch wel gebruikelijke naaktfoto's onder het tabje rondemiss maar die komen nog neem ik aan?

Is het nu trouwens wel individueel inschrijven? Ik dacht dat het een vrije klassieker zou zijn?

PS, die andere koers in Limburg, de Eurode Omloop, is daar al iets over bekend?

• Henk

Eurode Omloop valt om 20 september! Ook een mooie koers, het gaat echt de goede kant op met Zuid-Limburg!

• Birillio

Ik hoorde dat de PPL klassieker misschien niet doorging…

• Opderivier

Die koers in Kerkrade van september gaat niet door.

• Henk

Als ik het goed heb begrepen gaan beide koersen door.

PPL-Classic zal echter wel een minder zwaar begin kennen dan eerst werd vermeld.

• duif

De cote de Trintelen is iets minder, maar wel veel langer dan de Eijserbosweg. Daarna volgt een heuvel in Bosschenhuizen. Dus zo vel minder is het begin niet.

De Eurode Omloop is definitief op 20 september met een finish in Chevremont (Kerkrade)

• Davidenko

PARCOURS

“Het parcours heeft een lengte van 5,6 kilometer. Het is met afstand één van de zwaarste van Nederland”. (www.berg-op.com)

*D