Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pfannberger en Paolini niet in Giro

• Argus

Op zich is het geen vreemde keuze om Pfannberger uit de ploeg te laten. Hij heeft dit jaar nog niet zijn niveau van 2008 bereikt. Omdat McEwen is weggevallen hadden ze geen aangewezen kopman meer, en als je dan Petrov als vervanger aanwijst en Pfannberger vervangt voor Serov heb je toch ineens een veel sterker team voor de ploegentijdrit.

• leone

Pfannberger had zeker weer last van vreemde bloedwaarden. Is gewoon even buitenspel gezet.

• gmaster Pcake

om maar een beetje olie op het vuur te gooien ;

kijk eens naar Pfannberger tot een jaar of 3 - 4 terug, echt een renner van niks, alleen beroepsrenner om Oostenrijkse ploegjes te voorzien van renners uit eigen land. En dan, ineens, tadaaa….

Zoals nu heel voorzichtig uitkomt is die Oostenrijkse Amateurwereld zo ziek als maar kan, de beloftes en nog jonger worden daar al jaren bij bosjes gepakt.

Vanaf Jochen Summer is er nooit veel schoons meer uit oostenrijk gekomen ben ik bang.

• diravi

Vreemde gang van zaken met die ploegentijdrit. Volgens mij was Barloworld vorig jaar niet slecht daarin. Bovendien telt de tijd van de 5de renner, er mogen dus 4 renners geofferd worden. Jammer, want het echte hooggebergte zou hem moeten liggen. Dan maar via Zwitserland of de Dauphiné naar de Tour, en zo niet is er nog de Vuelta. Een grote ronde zal hij nog wel rijden dit jaar.

• leone

Pfannberger is toch al eens eerder op doping betrapt?

• Ruudje

Pfannenberger zal idd wel rare bloedwaarden vertonen denk ik.

Maar wat is die zaak van Paolini daar heb ik niks eerder over gehoord of gelezen

• JW

Dat verhaal van die ploegentijdrit is toch een beetje onzin ?

1. De ploeg heeft vrijwel geen kans om die te winnen;

2. Ook als Pfannberger een zwakke schakel zou zijn, dan zou hij een van de lossers zijn. Maar natuurlijk kan hij in bergetappes nog genoeg laten zien.

• diravi

Zelfs de Nederlanders weten Oostenrijk wel te vinden.

• Kuupmaster

Art, waar kunnen we lezen dat Paolini niet rijdt?

• Rick

Gaan we weer… :Z