Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NK Junioren

• sjaak@afhaak.nl

Jelle da dean lugten

• henk

hoezo rare wedstrijden?

in de tijd dat ik Junior was, kon je op voorhand al voorspellen wie er ging winnen.

• kees

en wie won er dan

• henk

van Bon, die won namelijk zo een beetje alles zolang het geen alpencols waren, eigenlijk ben ik dan ook verbaasd dat hij bij de profs niet meer heeft laten zien. Natuurlijk heeft hij schitterende koersen gewonnen, maar niet wat ik ervan verwacht had!

• renner

Volharding gaat uiteraard domineren net zoals in Koln en in de meerdaagse van Loppersum. Al onze renners zijn geplaatst en geen een blok is zo sterk als ons.

de plaatsen 1 tot 23 staan dus al vast voor de Volharding renners.

• pannekoek

De Volharding domineren? ze halen elkaar nu al terug omdat het zo,n eenheid is.

Cocept:je haalt veel goede????renners naar een club ze rijden een jaar in jouw shirt en zijn weer weg, slim hoor.

Eenlingen hebben een net zo grote kans maar ik hou het op Markus.

• ug

Je kan je beter eerst maar eens goed informeren.

Volharding heeft 20 Renners

Weet niet waar jij je info vandaan haalt

• pannekoek

Niet te wijs, daarmee zeg ik dus dat niemand van de Volharding wint.

Trouwens alle renners zijn geplaatst, en Poldervaart en Klement,Franse en Kistemaker?

• Ottie

pannekoek, even beter kijken he! ug reageert op renner en niet op jou….

• Colnago

Zou renner niet weten dat er van elke club dit jaar maximaal maar zes renners aan het nk mogen meedoen? :P