Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

pfannberger test positief volgens katyusha

• Keuteberg

Rare George, als het om Nederlanders gaat spui je alleen maar hevige kritiek, gaat het om een dopingpakkende Oostenrijker verdedig je hem. Onnavolgbaar

• bartoli

arend als je naar ondere scrolt dan zie je in dat topic dat het daar wel over gaat (post PietVz) ergens halverwege. Verder kijken dan je neus lang is.

• PietvZ

Heb je wel eens een neus van een arend gezien? ;-)

• Cecchini

Het Italiaanse wielrennen zou ook heel wat minder hebben voorgesteld, als types Basso, Scarponi, Mazzoleni, di Luca, Rebellin, Pantani, Ricco, Sella, Petacchi, Piepoli, en ik ben er nog velen vergeten, op tijd uit koers waren gehaald.

• gerd

Weeral één die als een komeet aan de hemel verscheen om dan ontmaskerd te worden als een bedrieger…en George Bush: mijn vrouw was ook maar een heel klein beetje zwanger, toch heb ik twee kinderen…

• DutchSL

Ik denk dat Team Columbia onze arend weinig doet.

Colombia daareentegen..

• Lucas

Touché, DSL.. ;-)

• Erik

Het wordt tijd voor een WK voor gedopeerden. Er ontstaat een aardig deelnemers veld zo. Waarbij de eerst van het normale WK het volgend jaar hier ook mee mag rijden.

• Goozzer

Hoe stel je je dat voor? Een wedstrijd waarbij je niet mag starten met een hematrocietwaarde onder de 60; een testosteronspiegel waarbij zelfs hoogbejaarde dames niet veilig meer zijn; de cocaïne nog in de neusvleugels; amfetamine op de boterham en drank in de bidons?

I've got news for you: die wedstrijd bestaat al. De klasika Prikmavera…

• Lucas

Je vergeet de frauderende ploegleider, die achterop rakende renners stayerend achter zijn wagen terug laat komen..