Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Radioscanner...??

  • Twan

    Hallo,

    Ik wil een radioscanner aanschaffen om tijdens klassiekers de wedstrijd te kunnen volgen via deze (hand)scanner.

    Ik wilde aan jullie vragen wat een goede, niet al te dure radioscanner is?? Op internet kun je via google veel radioscanners vinden, maar ik heb hierin geen verstand en wilde zo via deze weg jullie meningen hierover vragen en jullie vragen waarmee jullie ervaringen hebben e.d.

    Een mooie prijs vind ik tot 100 euro. Ik weet niet of je voor deze prijs een goede scanner aan kunt schaffen??

    Gr. Twan

  • Danny

    http://www.jbe.nl/

  • Twan

    Bedankt!

    Heb je toevallig ook ervaring met een dergelijke scanner, want er staat niet veel informatie op over het bereik e.d.??

    Ik denk dat het beste is om zelf naar die winkel te gaan en me daar te laten informeren, want zoals gezegd wordt ik via internet niet veel wijzer wat betreft de specificaties e.d.

  • Danny

    Nee, alleen ervaring met een ingebouwde in de auto.

    Verder geen technische kennis.

  • sennaj

    gewoon op marktplaats , hele goeie en voor weinig

  • alie b

    Uniden bearcat ubc 760 de mooiste en makkelijk in bediening.

  • Hein

    Er zijn meer dingen die voor een goede ontvangst helpen. Als je de zoekfunctie gebruikt dan komen al die tips wel weer op je scherm.

  • skyKasper

    Is dit legaal? Ik bedoel mag je zo'n ding in je auto hebben zonder dat de woute deze in beslag neemt?

  • ..............................

    Ja een scanner is legaal