Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nat.selectie junioren.

• Hans

waar kan ik de selecties vinden?

• Sint

Beetje vriendjes politiek die nedelandse selectie!?

• hein

Dit houd dan kortweg in dat mocht je niet bij een van deze clubs met “een goed programma”rijden je niet voor de nat.selectie in aanmerking komt.

Mooi bericht voor de wat kleinere verenigingen en organisatoren, alle renners die verder willen gaan naar 4 a 5 clubs en rijden alleen nog in het buitenland of enkele klasiekers in Nederland.

KNWU word eens wakker!!!!!!!!

• Colnago

De Volhardingtopics krijgen elke keer orginelere titels :)

• Preben

Ik denk dat het prima is dat goede junioren kiezen voor een ploeg met een goed programma en/of doorgroeimogelijkheden.

Ik snap alleen niet zo goed waarom er zoveel naar 1 club gaan. De Volharding overdrijft in deze kwestie een beetje. De Peddelaars, Restore, Sinnige en DJR doen het prima. Zij nemen een stuk of 5 á 7 junioren met kwaliteit in hun team en die komen ook allemaal aan de beurt. Bij de Volharding gebeurd het nu weleens dat een renner in de nationale selectie zit, maar zelfs bij zijn club één van de minderen is en zodoende amper aan koersen van klassiekers toekomt.

Dat zorgt ervoor dat sommige jongens geen of weinig progressie maken en dat kan de bedoeling van een opleidingsploeg niet zijn!

• Ring voor dikke vingers

houdt

geldt

jalouzie

concurrentie

Nederlandse