Van Theo's website:
Geplaatst op 05/05/2009 door Theo Eltink
Hallo,
Zoals velen al gehoord zullen hebben, heb ik de voorselectie van de Tour de France ploeg niet gehaald. Teleurstellend en tegenvallend, maar het is ff niet anders.
Ik beslis nu eenmaal niet, degene die beslist hebben denken dat dit het beste is voor hun. Tja, ik ben het daar niet mee eens en zit er voor mij maar 1 ding op. Dat is laten zien dat ik er wel bij hoor. Tot nu toe was mijn seizoen ook nog niet om over naar huis te schrijven. En ik weet ook dat ik in mijn conditie van het moment niets te zoeken heb in de Tour. Dat betekend niet dat ik over 2maanden niet heel goed zou kunnen zijn. Ik ben er van overtuigd dat ik weet waar het in het voorjaar aan schortte. Nu is het alleen zaak om me hier op te concentreren en er hard op te trainen. Terecht of niet, ik zit buiten selectie. Het is heel jammer, maar daar blijft het bij. Ik heb het nog steeds in eigen hand.
Deze week is een heel rustige week.. even op adem komen en in de 2e helft van de week begint het opbouwen en trainen van mijn zwakkere punten opnieuw. Hoop snel op beterschap.
theo