Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Carlos Sastre

  • apenzoon

    Heeft hij zich neergelegd al bij de heerschappij van Astana de komende Tour en is hij in topvorm deze giro?

    Of gaat hij net als vorig jaar in elke wedstrijd voor de Tour op een half uur eindigen?

  • Lucas

    Wat denk je zelf..?

    Hij gaat - uiteraard - precies dezelfde weg volgen als dat hij vorig jaar deed..

  • arend appelberg

    hij is voor mij een van de favorieten. heeft ook aangekondigd hier podium te willen rijden.

  • Erik

    Ik denk dat hij in de bergritten top 10 rijdt en dat hij in het eindklassement top 5 haalt.

    In alle grote ronde sinds de vuelta van 2005 heeft hij top 4 gereden 4 x vuelta en 3 x de tour.

    ook al is dit zijn eerste Giro lijkt hij voor mij een zekerheidje voor een goed klassement.

    Zeer solide klassementsrijder zonder slechte dagen.

  • poll maker

    Ja, daarom.

    En die vergelijking klopt al niet want vorig jaar reed hij de Giro niet.

  • Lucas

    In 2006 reed hij de Giro al, maar eindigde niet eens bij de eerste 30 (dacht ik..)

  • Lucas

    Met dezelfde weg bedoel ik natuurlijk dat hij alle wedstrijden voor de Tour ziet als voorbereiding in dienst van diezelfde Tour..

  • Blueprint

    Dat was in dienst van Basso, dus dat zegt m.i. niet zoveel over deze Giro.

  • Lucas

    Ben ik met je eens hoor, BP, het was puur een reactie op iets dat niet klopte.

    Blijf ik overeind houden dat Sastre deze Giro in functie van de Tour zal rijden en dus zeker geen top tien zal rijden.

  • arend appelberg

    sastre is het iig niet met jou eens.