Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

roerig dagje morgen?

  • Stümpert

    Het is alweer een tijdje geleden dat er naar buiten kwam dat de UCI voor 9 mei de namen van verdachten die via het biologisch paspoort waren opgespoord bekend zou maken. Heb ik iets gemist, of mogen we vuurwerk verwachten morgen?

  • Lucas

    Geen vuurwerk, er sprak - weer eens - iemand voor zijn beurt binnen de UCI.

    Dit bericht is dus later alweer genuanceerd.

    De UCI is nu gelukkig wel zo verstandig niemand op basis van het bloedpaspoort te veroordelen en wacht daarom tot het zeker is dat deze methode waterdicht is, zodat ze zodoende achteraf geen juridische schadeclaims aan de broek krijgt.

  • blackshit

    nee maar over 2 dagen wel

  • Stephan

    De UCI roept al heel lang dat ze de eerste renners hebben betrapt en noemen elke keer weer een datum voor het uitbrengen. Het zou me niet verbazen mocht het ook deze keer weer niet lukken.

  • arend appelberg

    betrapt worden op een biologisch paspoort kan natuurlijk niet, gewoon gezwets van iemand die aandacht wil bij de uci. als iemand betrapt zou zijn wordt diegene direct geschorst en bekendgemaakt. via een bloedpaspoort zijn alleen je waardes bekend. maar die kunnen ook schommelen door ziekte dus daar krijg je nooit iemand mee veroordeelt. en terecht

  • Pipo

    Deze verdachten op basis van het bloedpaspoort krijgen wel extra veel OCC's. Ze kunnen dus op deze wijze tegen de lamp lopen. Dit is wellicht met Pfannberger zo gegaan.

  • Fluitmarmot

    Ricco hebben ze volgens mij ook zo gepakt. Zijn waarden klopten niet, maar ze konden aanvankelijk niets vinden waarom. Toen zijn ze hem in de gaten gaan houden en vaker gaan testen.

    Prima systeem lijkt me, want stel dat je waarden schommelen door ziekte, vermoeidheid oid dan normaliseert de situatie zich bij herstel en wordt je niet onnodig vaak getest.

    Pakkers blijven zo in the picture en ook pakkers die niet gestest worden komen wel in beeld.