Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie wint de omloop der Kempen

  • prognose

    Wie zijn de kanshebbers voor de omloop der Kempen bij de elite en Junioren.

    Zie voor de deelnemers www.omloopderkempen.nl

    Bij de junioren wordt het denk ik Bob Schoonbrood of een andere renner van de Jonge renner. waarschijnlijk ook een renner van de Jonge renner bij de elite.

  • vanachterdecomputer

    schoonbrood rijd omloop der kempen niet. heb gehoord dat brian brusselman, marc blom, bram de kort en rik van de velden rijden. maar hoezo zo zeker? waarom geen sinnige, volharding of restore renner? of zijn alle talenten van die ploegen naar margraten?

    bij de elite zijn ze denk ik niet favoriet, denk meer aan rabo. maarjah wie weet.

  • prognose

    Bob staat wel op de deelnemerslijst. Jammer als hij niet start. Volharding missen hun beste 4 renners.

    Ik vlak avia ook niet uit, komen ook met 6 sterke renners.

  • beer

    Ik zie bij de junioren tempo ookwel goed rijden hoor voor het podium

    en bij de elite van vliet / rabobank

  • vanachterdecomputer

    de deelnemerslijst klopt van geen kant… bijv de DJR staat er 2 keer op (de 1e ploeg klopt niet en de 2e wel)

    Ploeg 38 : Wv De Jonge Renner 1

    Ploegleider : Hans Timmermans

    112 Bram de Kort

    113 Marc Blom

    114 Brian Brusselman

    bovenstaande klopt wel.

  • vanachterdecomputer

    ben bij tempo hebben zo op dit moment maar 1 goede (de greef)

  • Charly

    de beste zal winnen ik denk avia die hebben al een smet 3 op het podium gestaan een paar jaar geleden. tempo heeft weinig kans denk ik robert de greef is wel goed maar ik zou zijn wiel toch niet kiezen in de finale, het zijn de mannen van de volharding restore en avia die de koers zullen maken verwacht ik bij de groten omloop is Bram scmitz torenhoog favoriet bij mij

  • vanachterdecomputer

    zoals gezegt volharding mist zijn 4 beste renners, maar restore en avia zullen de grootste kanshebbers zijn, maar toch vind ik DJR de afgelopen junioren koersen imponeerend rijden (voor de renners van andere ploegen die gerwen en zuid-west friesland hebben gereden kunnen er over me praten). heb de indruk dat het een ploeg is geworden.

    maar we zullen het zondag zien, wie dan de beste is.

  • Michel

    Schmits torenhoog favouriet? Hoe wil hij de massasprint winnen? Zondag geen wind en droog ofwel massasprint. Ik zie geen enkele mogelijkheid om daaraan te ontkomen.

  • frantic

    Hij kan toch aardig sprinten hoor…