Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

4 Jours de Dunkerque (2.HC) - Etappe 4

  • Cyclad

    Minard moet nog een kilometer, we kunnen Rosseler vast feliciteren.

  • Cyclad

    Dubbelslag Rosseler!

  • Sub Culture

    Ook Minard komt er niet aan te pas.

    Dubbelsag voor Rosseler dus, zoals een beetje verwacht.

    Sterk.

    Hopelijk houdt hij morgen stand.

  • Cyclad

    Top 10 van de tijdrit:

    1 65 Sébastien ROSSELER QST 00:23:21.080

    2 24 * Rui Alberto FARIA DA COSTA GCE 00:00:18

    3 6 Damien MONIER COF 00:00:25

    4 136 David LELAY AGR 00:00:25

    5 105 Cyril LEMOINE SKS 00:00:27

    6 148 Lieuwe WESTRA VAC 00:00:29

    7 81 Bert GRABSCH THR 00:00:35

    8 76 * Jurgen ROELANDTS SIL 00:00:39

    9 56 * Alex RASMUSSEN SAX 00:00:40

    10 26 Luis PASAMONTES RODRIGUEZ GCE 00:00:43

  • Cyclad

    Ik vind het een fantastische prestatie van Rosseler. Dat hij een sterk tijdrijder is weten we wel, maar hij heeft dit seizoen wegens een blessure nog geen fatsoenlijke koers kunnen rijden. Desondanks rijdt hij hier iedereen aan gort. Schitterend werk.

    Ik verwacht wel dat Rosseler dit rondje wint. Morgen is een zware etappe, maar met de hulp van lotgenoot Steven de Jongh (of op eigen kracht) komt dat wel goed. Ik verwacht vooral weerstand van David Lelay, die op mij een zeer sterke indruk maakt.

    De verrassing is Rui Costa, die ik niet had verwacht in deze ronde. Wellicht kan hij het Rosseler nog moeilijk maken, maar het lijkt me sterk.

    Weer een goed optreden van Lieuwe Westra . In tegenstelling tot Rosseler heeft Lieuwe er al een straf voorjaar op zitten, maar hij blijft goed presteren in zijn debuutjaar.

    Ik kijk nu al uit naar de Ronde van België, dat wordt een duel Rosseler-Westra :-)

  • Sub Culture

    Denk niet dat Rosseler zo zeer hoeft te rekenen op De Jongh, is natuurlijk ook een uistekende kracht, maar op het terrein van morgen zullen vooral Pineau en De Weert waardevolle knechten zijn.

    De ronde v België wordt trouwens geen duel Rosseler-Westra.

    Cornu rijdt daar alles aan het gort … net zoals Van Keirsbuclk dit vandaag zou gaan doen in de course de la paix.

  • Robin

    Mooi voor Rosseler, verdient dit zeker na zijn voorseizoen.

  • Cecchini

    Boom schijnt ook zo zijn plannen te hebben !

  • ton duk

    Westra moet dan wel zorgen dat hij voordat de BELGIE-tijdrit begint NIET op achterstand staat zoals in de Panne en nu in Duinkerken…

    Rosseler-Westra

    Cornu-Boom

    Tis jammer dat ze ook nog die Giro moeten uitzenden :(

    laten we dit voor Lieuwe een goed leerjaar noemen

    gr Ton DUK

  • Cyclad

    De Jongh kan dat parkoers van morgen zeker ook aan, maar in vooral Jérome Pineau en in iets mindere mate Kevin de Weert heeft Rosseler inderdaad nog 2 perfecte helpers. Het zou niet fout mogen gaan voor Rosseler.