Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Szlakiem Grodòw Piastowskich (2.1) Etappe 1

  • Pyama

    Huzarski start wel in een andere ronde dan deze hé Boris ;)

  • Boris de Löwikfan

    Je hebt gelijk Pyama, ik dacht dat ik een Szlakiem Grodòw Piastowskich freak was maar er zijn er gelukkig nog erger dan ik…

    Groet

  • Pyama

    Nee hoor, ik weet alleen wie er starten in de Giro, deze reputatie laat ik aan jou over :D

  • De Kaasploeg op het werk

    Een hysterisch enthousiaste Kaasploeg voor deze rittenkoers!

  • Bartje

    Krzysztof Jezowski gaat in deze ronde overwinningen pakken en de eerste plaats van Cavendish overnemen in het overwinningenklassement

  • Boris de Löwikfan

    Ik verwacht morgen een kans voor vluchters.

    Overmorgen (laatste dag alweer) zullen de sterkste renners het gaan uitmaken.

    Waarschijnlijk slechts vandaag een sprint en hier staan sterkere mannen dan Jezowski als het op sprinten aankomt met oa. Radochla, Metlushenko en Callegarin.

    Ben sowieso benieuwd naar de rolverdeling vandaag in het team maar ze zullen wel alles op Krzysztof Jezowski zetten, maar het kan ook zomaar dat ze vandaag de kaart Tomasz Smolen spelen in de spurt.

    Dus ik denk dat Cavendish voorlopig wel ff bovenaan blijft staan.

    Groet

  • Massimo

    Dat gehype van die Callegarin al het hele jaar. Zvonimir Pocupiec werd vorig jaar ook zo de hemel in geschreven, maar toen puntje bij Piastowskich kwam had ie niets laten zien.

  • Boris de Löwikfan

    Gister in het criterium van Legnice heeft de ploeg voor Krzysztof Jezowski gewerkt die overigens ook de laatste ronde won (eindsprint?), dat zullen ze vandaag dus ook wel doen.

    Metlushenko de meeste punten verzameld dus eindwinnaar criterium Legnice.

    groet

  • De Kaasploeg op het werk

    IS ER AL NIEUWS UIT DE KOERS? IK HOU HET NIET MEER

  • Boris de Löwikfan

    Nee nog niet, ook ik popel…